Gå til innhold

Da har jeg montert panser på side 31. Gruppekjøp Ferdig.

babjorn
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 482
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvordan gjikk det med det halvpris oplegge? eller ble det ikke nokk folk som bestilte? 8)

Syns alle burde få no rabatt :wink: men denne tida her kunne man jo kjøpt inn utstyr å laget selv :lol:

han snakket noe om et eller annet, men så ble det ikke noe mer snakk om det enda værtfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alldri snakket om halv pris på noe, jeg sa jeg skulle prøve å få en kompensasjon fra dem som lager disse. Men det fikk jeg ikke til.

Om dere syntes dette er så galt, ja da burde dere ikke bli med på slike gruppekjøp.

Dere har fått en utrolig bra pris på dette fra før av, og med et gruppekjøp er det ikke særlig stor avanse til oss.

Men tror jeg får slutte med disse gruppekjøpene på carbon, det er alt for mye mas og noe sutring.

Skjønner dere syntes dette har tatt lang tid, men er desverre ikke noe jeg kan noe for.

De kommer om ikke så lenge nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel fyre litt oppunder dette gruppekjøpet da som ligger link til på side 1.

Blir det 10 eller flere påmeldte. Blir det loddtrekkning på hvem som får dette for halv pris av gruppekjøpet igjen :)

Kun 1 da som blir trekt ut. Blir det 20 påmeldte er det 2 som blir trekt ut.

Dvs at en eller to kan være heldig å få et panser for 1900kr :o

hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel fyre litt oppunder dette gruppekjøpet da som ligger link til på side 1.

Blir det 10 eller flere påmeldte. Blir det loddtrekkning på hvem som får dette for halv pris av gruppekjøpet igjen :)

Kun 1 da som blir trekt ut. Blir det 20 påmeldte er det 2 som blir trekt ut.

Dvs at en eller to kan være heldig å få et panser for 1900kr :o

hehe :wink:

:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alldri snakket om halv pris på noe, jeg sa jeg skulle prøve å få en kompensasjon fra dem som lager disse. Men det fikk jeg ikke til.

Om dere syntes dette er så galt, ja da burde dere ikke bli med på slike gruppekjøp.

Dere har fått en utrolig bra pris på dette fra før av, og med et gruppekjøp er det ikke særlig stor avanse til oss.

Men tror jeg får slutte med disse gruppekjøpene på carbon, det er alt for mye mas og noe sutring.

Skjønner dere syntes dette har tatt lang tid, men er desverre ikke noe jeg kan noe for.

De kommer om ikke så lenge nå

Sutring ?

er 100 dager siden vi betalte deg 4000.- eller mer , det skulle ta rundt 40dager max. da må du tåle at folk blir litt grinete :mrgreen:

selv om det er en underleverandør av deg, så er det jo ditt ansvar [-X

men nå er jo sommeren over, så sånsett er det jo ikke noe hast for min del lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...