Evenol Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Hei, Gjennom en kontakt har jeg nå gleden av å kunne tilby speil-/glassmerker utifra forskjellige logoer. Sjekker derfor interessen ved dette. Disse merkene er laget av et av de beste filmene som er å få på markedet, typen er Avery. (mere info: http://www.avery.com) Den nederste logoen kunne han levere i farger som avbildet, men jeg ba om eksempler på et speil samt litt mindre mål. Prisen blir rundt 80,- kroner inkl. frakt, ved brevfrakt og forskuddsbetaling. Det er ihvertfall prisen for det grå. Skal høre om det er noe ekstra for den fargede logoen, men det skal vi nok ordne. Kom gjerne med innspill hvis det er noen spesielle logoer dere ønsker. Alt kan lages. Kan f.eks selge "objects in mirror are losing" etc også. Jeg lager ikke disse selv, så bestillingstid må påregnes. Må ha min. 10par solgte, før jeg sender bestillingen.
JulianS Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Så veldig ut som et vanlig klistremerke? skyt meg hvis jeg tar feil
Evenol Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 Så veldig ut som et vanlig klistremerke? skyt meg hvis jeg tar feil Hei, Beklager for sent svar, har hatt litt å gjøre i det siste. Du kan prøve å sette på et "vanlig" klistremerke og se hvor lenge det varer. Dette er en kvalitetsfilm, og ikke et vanlig klistremerke. Dette merket er slitesterkt, og "blasmer" ikke av fargen. Hvis man setter det på rett, så skal dette merket vare i årevis.
Evenol Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 Opp. Går av en bestilling den 04.06, om det er noen interesserte.
PM.Hagadøkken Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 hadde vanlige klistremerker på siderutene bak på min gamle bmw, og de holdt da lenge.. Det var merker fra Abm reklame..
Evenol Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 hadde vanlige klistremerker på siderutene bak på min gamle bmw, og de holdt da lenge.. Det var merker fra Abm reklame.. abm reklame går ut på akkurat det samme som Avery. Så ja, de holder lenge.
Dirty Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 så lenge man skal ha det på speilet så tror jeg nok vanlig klistermerke er mer en godt nok ass
Tom Marius Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Jeg er int i 2 stk helt plaine grå Skal jeg sende kontaktinformasjon på pm?
Evenol Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 så lenge man skal ha det på speilet så tror jeg nok vanlig klistermerke er mer en godt nok ass Da er det bare å prøve, for der tar du helt feil.
Evenol Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 Jeg er int i 2 stk helt plaine grå Skal jeg sende kontaktinformasjon på pm? Hei, Ja, gjør dette om du er grei.
Evenol Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 Opp. Går av en bestilling imorgen klokken 12.00! Bare å si fra om noen ønsker seg andre merker/tekst. Alt kan lages.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå