///Dr M Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 sånn ser altså den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 så ut som en fin bil dette. skikkelige park lys, M3 speil og blank ramme på grillen hadde gjort seg da. det syns hvertfal jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Det er hvertfall m3 speil på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Skikkelig pent bilde av en stilig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Det er hvertfall m3 speil på den nei. det er E39 M5 speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Det er hvertfall m3 speil på den nei. det er E39 M5 speil. Der tar du nok feil, det er e46 M3 speil på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 nei. det er E39 M5 speil. nesten alle som selger M3 speil selger M5 speil uten å vite det selv. til og med GS bildeler selger M5 speilene som M3 speil. M5 er mye større speil. ikke like avrundet i overkant som M3. og speilene står mer opp fra spei festet enn M3 M3 er mindre. og er mye mer avrundet i overkant og utover. så speilet er mye spissere. M3 speilet står også rett ut fra festet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 vanvittig flott bil, park i blinklys gjør så utrolig mye på en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Strøkent! Og ja, det er e39 m5 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Pen bil! Syns det ser veldig bra ut med parklys i blinklys på svart bil Bare dumt det er ulovlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 noen bilder av bak enden på bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Veldig å opphengt du er i hvordan speil folk har på E46 da Sjøbuse. MÅ ikke fortelle det til alle med GS-speil. De er 100x penere enn de originale Veldig tøft bilde trådstarter Ser ut som en flott bil! Park i orange blink er stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 irriterer meg bare at folk tror de har andre ting en hva de egentlig har. syns det er synd at folk blir "lurt" sånn. greit de er penere enn orginale. men jeg syns M5 speilene er for store til 3 serie. og om de er 100x penere enn orginale. så er det 300x penere med M3 enn M5 speilene. og siden folk fortsatt tror de har M3 speil når de ikke har det. så er det greit og opplyse om det. syns det er fint om folk sier til meg om jeg har feil info om noe på min egen bil jeg. har også fått beskjed om at jeg har feil om enkelte ting på min bil før. og det har jeg blitt glad for. for da har jeg kunne rette opp infoen eller utbedre feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Takk for fine tilbakemeldinger, skal knipse et bilde av hekken imorgen. Ang. speilene så betyr det ingenting for meg om det er m3 eller m5, jeg syns di kler bilen veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 jepp. det viktigste er at du er fornøyd selv. men nå vet du hvertfal at det er 5 og ikke 3 speil du må gjerne slenge ut bilder av intereør også vi liker bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå