Gå til innhold

Et lite midnattssol bilde av bilen min

Share

Anbefalte innlegg

nei. det er E39 M5 speil. nesten alle som selger M3 speil selger M5 speil uten å vite det selv. til og med GS bildeler selger M5 speilene som M3 speil.

M5 er mye større speil. ikke like avrundet i overkant som M3. og speilene står mer opp fra spei festet enn M3

6d6mxk0k9pt2pgmsn31d.jpg

70tn6ismzzau2xyx9tl0.jpg

M3 er mindre. og er mye mer avrundet i overkant og utover. så speilet er mye spissere. M3 speilet står også rett ut fra festet.

nlwj8nwcheddgqmil2dk.jpg

eu5frurdmtn8nxw9gi0p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig å opphengt du er i hvordan speil folk har på E46 da Sjøbuse. ikke fortelle det til alle med GS-speil. De er 100x penere enn de originale :wink:

Veldig tøft bilde trådstarter :wink:

Ser ut som en flott bil!

Park i orange blink er stilig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

irriterer meg bare at folk tror de har andre ting en hva de egentlig har. syns det er synd at folk blir "lurt" sånn. greit de er penere enn orginale. men jeg syns M5 speilene er for store til 3 serie. og om de er 100x penere enn orginale. så er det 300x penere med M3 enn M5 speilene.

og siden folk fortsatt tror de har M3 speil når de ikke har det. så er det greit og opplyse om det. syns det er fint om folk sier til meg om jeg har feil info om noe på min egen bil jeg.

har også fått beskjed om at jeg har feil om enkelte ting på min bil før. og det har jeg blitt glad for. for da har jeg kunne rette opp infoen eller utbedre feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...