aslaksen Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Hei! Skal legge opp kabler fra motorrom og inn i bilen. Men jeg har ikke peiling på hvor kabel gjennomgangen er, må finnes en annen gjennomgang en der hvor hjernen er plassert? Jeg har en 97 modell, bmw e36 320i cabriolet. Batteriet mitt er plassert i bagasjerommet. Noen som vet hvor man kan få kablene igjennom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Tror det er lettest på passasjer siden.. Plukk løs hanskerommet fra dashbordet så skal du komme til fra den siden mener jeg. Er også gjennomgang på andre siden, men der er det mye ledninger fra sikringsboksen etc. På passasjersiden har du strømkabelen ihvertfall.. Sitter sånn gummi greie der som du tar ut, så dytter du deg en åpning i den som passer til kabelen (er ferdig laga til flere dim.., bare å dytte/presse.., du skjønner når du ser den) , trer kabelen igjennom og setter den på plass igjen. Så er det tett og fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå