Snook Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Noen erfaringer med hjullagerene fra Biltema til framhjulene på bilen? Er de bra/brukbare eller bør jeg betale et par ganger mer for orginale??
AutoMartin Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Vil ikke anbefale disse fra Biltema, men det fins da andre uoriginale som kan foretrekkes uten å måtte koste på seg originale hjullager.
Fekzen Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Köp riktiga, jag menar det är ju jobbigt att byta ett hjullager och kostar ju mer än själva lagret antagligen, så lika bra köpa bra grejer direkt då tycker jag. Mvh//A.Fekzen
Snook Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Skrevet Mai 28, 2010 Jeg bytter selv, så selve arbeidet koster ikke noe. Men er litt usikker på kvaliteten til hjullagerne biltema leverer. De er i vertfall veldige rimelige. Hvorfor vil du ikke anbelfale de AutoMartin? Er det merkbar dårlig kvalitet? Eller er det generell skepsis mot biltema som er begrunnelsen? Hvilke uorginale lager kan eventuelt anbefales da?
AutoMartin Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Må innrømme jeg ikke har erfaring med disse hjullagrene fra Biltema selv, er nok generell skepsis til Biltema når det gjelder slike slitedeler. Men er jo ikke å komme fra at man får oftest det man betaler for....Jeg kjøpte mine hjullager til bak på min E36 hos H Bildelsenter AS, disse kostet ca. 650,- pr. stk, og merket var FAG, noe jeg mener er ett velkjent merke innen lager produksjon etc.
Snook Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 I dette tilfellet var din skepsis til biletema's slitedeler velbegrunnet. Pga prisen bestemte jeg meg for å gi biltemas hjullager en sjangse, men jeg fikk noe drit som ikke passet. I frustrasjon kjørte jeg opp på bmw og kjøpte orginalt hjullager, det passet ikke uventet som hånd i hanske. Men kostet også 4x biltema sitt.. Kanskje jeg prøver FAG som du nevnte neste gang, men det blir forhåpentligvis en god stund til nå.
Robin1379 Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 jeg har hatt hjul lager fra biltema på moppa, mest ubrukelige jeg har vært borti, gikk til helvette etter ca 2 månder, skikkelig lager holder nesten en hel sesong(med vinter kjøring), så kjøp noe skikkelig, som SKF, FAG osv
Dekkbrenneren Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 hø? et skikkelig lager holder lenger enn 1 sesong... bilen min er 1994 modell og har rulla snart 180.000 jeg byttet forrige helg... ellers aldri byttet, de andre er bra, var venstre bak jeg bytta.
Robin1379 Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 les igjen, var på mopeden regner med kvalitets messig er de omtrent like i forhold til et kvalitets lager fordi om det på bil regner jeg med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå