Robertsen81 Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Ønsker å kjøpe et ratt som avbildet. Må være med airbag.
Lars89 Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 viewtopic.php?f=14&t=150738 Evt så har jeg et med multifunksjon
Robertsen81 Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Skrevet Mai 28, 2010 Wow, det er jo midt i blinken. Har du peil på om det er problemfritt å bytte ratt? Jeg regner med det er bare å koble av batteriet, og så vente litt, for deretter å skifte ratt. Vet du om kontakten til airbag og fløyta er standard-kontakter, Rattet ser jævla bra ut på bilde, men er rattgummien løs, og/eller er det andre skader, som f.eks. på sømmene osv?
Lars89 Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Veldig enkelt å skifte ratt. Bare å koble av batteri før du kobler av. Sitter 2 T30 torx på baksiden som må av for å få av airbag. Og en 16/17mm senterbolt. Ha rattlåsen på under selve skiftet. Kontaktene skal være like på alle ratt av den typen. Ikke jeg som selger rattet i linken. Men han er seriøs så regner med det er bra
Robertsen81 Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Skrevet Juni 5, 2010 Dæv1, da må vi gjøre en deal. Legg ut bilder av begge rattene med priser, så snakker vi.
M3 Yngve Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 Dæv1, da må vi gjøre en deal. Legg ut bilder av begge rattene med priser, så snakker vi. Skal gjøre det, kommer på mandags kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå