Charles Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Tenkte jeg skulle bytte plugger i dag siden den har vært litt snekkemotor. Bare gått på 5 sylindre av og til. Begynnte og skru opp deksklene på over siden av motoren men fant ingen plugger. Bare noe elektro greier som gikk ned i motoren og hadde olje på seg. Så hvor er mine plugger? E34 520i 1995 mod. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 du må ut med coilene. "elektrogreiene" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charles Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 De var jo fylt med olje? Eller hadde olje i bånn. Kan du forklare litt grundigere? Er noob. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 det at det er olje oppi der er pga defekt topp-dekselpakning, bytt denne, er ikke bra med olje oppi, coilene kan få øveslag å bli ødelakt. dra ut kontaktstykke til coil, så er det bare å skru dem løs å dra dem rett opp, for så å skru ut pluggene. skru av skruene til toppdeksele ta dette av, på med ny pakning. og monter igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charles Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Kontaktstykke til coil. Da mener du den som er svart og har "røret" ned i motoren? Sitter pluggen på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... -Plugs.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vågen89 Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Må av med disse som er merket med rødt på bildet, under der er pluggene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charles Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 Takker for hjelpen. Bare to spørsmål til. Er det ventildeksel-pakkning jeg trenger? og har jeg vanos? Hvordan ser jeg om jeg har det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charles Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 Nei Hehe, forandret spm mitt før jeg så du hadde svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Du trenger toppdekselpakning og en haynes-manual;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Toppdekselpakning og ja du har singelvanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå