Sjøbuse Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 byttet termostat på min M52b28 utifra bildet på realoem.com så skal termostaten inn først. deretter oringen, så termostathuset. men da jeg tok ut termostaten så var oringen på innsiden av termostaten. har det ingen ting og si hvem side den er på? eller skal den være på innsiden av termostaten? 7 og 8 på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 byttet termostat på min M52b28utifra bildet på realoem.com så skal termostaten inn først. deretter oringen, så termostathuset. men da jeg tok ut termostaten så var oringen på innsiden av termostaten. har det ingen ting og si hvem side den er på? eller skal den være på innsiden av termostaten? 7 og 8 på bildet Termostaten skal inn først, deretter o-ringen i sporet. http://www.google.no/imgres?imgurl=http ... -jOPjxvYwO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 du setter på termostaten i termostathuset med pakningen på, da er det bare å montere det på er samme vei som på bildet det skal være. Men husk, det er en pil på termostaten, den skal peke rett opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Og kanskje det viktisgste av alt, ikke stram til termmostathuset noe særlig, for da sprekker driten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flua Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Og har motoren din gått et stykke så kan det være like så greit å bytte thermostatdekselet også, plasten blir svekket og det vil kunne begynne å lekke mellom dekselet og blokka.. Skjedde med meg, er et ganske vanlig problem. Motoren min hadde gått rett over 200 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 min har ikke gått 200 ennå. Men lekker mellom termostathuset og blokka. Så må nok bytte ut plasten ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå