viruz10 Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Noen som trenger en turbochip til bmw e30 325i. Gjelder fra 87-91modell Passer hjernen som slutter med 173. (28pin chip) Denne er senket tenning, perfekt til turbobygg. Rpm er økt med 400 Ikke gjort noe med bensin. Den passet ikke i min bil, siden eg har 86. Så den er helt ny. Gi bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 har ikke gjort ne bensin faktisk. jeg er intressert, men kjøper ikke hva som helst. hvem er denne fra, kan du vise til tenningsmap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viruz10 Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Nei desverre. Dette er infoen eg har : This chip provides a suitable and safe timing curve for the boosted motor. Rev limit is extended to 6800rpm. The fuel tables are unchanged. You will need to rely on other means to provide the engine with the proper fueling. Den er kjøpt i usa. Passer nok best for tuning opp mot 0,5bar. Mer så må du ha større dyser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå