Fixfax Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Har handlet vipec til e30n min. trigger signalet viser mellom 1600 og 9000rpm, når jeg måler spenning fra giveren måler jeg 4.57 ~V med multimeter, stabilt Har ikke annet enn 3pinnen i hanskerommet, vipecen, den runde motorkontakten, +, starter, dynamo og tiggern tilkoblet nå Noen i grenlands området som har peil og lyst til og se på det, kan sikkert bli enige om betaling osv. Sprutet med ledningsnett og veivsensoren var turn key på en annen m20 e30. Hva mer kan lage så mye støy? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 hvor har du kjøpt sprutet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Har handlet vipec til e30n min.trigger signalet viser mellom 1600 og 9000rpm, når jeg måler spenning fra giveren måler jeg 4.57 ~V med multimeter, stabilt Har ikke annet enn 3pinnen i hanskerommet, vipecen, den runde motorkontakten, +, starter, dynamo og tiggern tilkoblet nå Noen i grenlands området som har peil og lyst til og se på det, kan sikkert bli enige om betaling osv. Sprutet med ledningsnett og veivsensoren var turn key på en annen m20 e30. Hva mer kan lage så mye støy? :S Kom på en ting du kunne prøvd, nemlig å trille bilen og turne motoren på den måten. Da unngår man at starteren trekker mye strøm som kan lage forstyrrelser. Det er verdt et forsøk for å prøve utelukke ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 Jepp kan jo teste det, skal forresten ransake jobben etter batterier, diesel bilene har jo svære flotte batterier hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Bruker du R-plugger? Hvis du ikke har så kan det gi støy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 ngk bp7es gappet til 0.7mm kan de gi støy selv om colene ikke er tilkobplet? lurer rett og slett på om startern drar for mye strøm slik at spenningen går under 8volt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Får du noen til og måle mens du kjører bilen på starteren? Men jeg ville prøvd R-plugger. ville ikke tro at pluggene kan støye når de ikke er tilkoblet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 4.57 ~V fra giveren, rimelig stabilt signal også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Ja, men batteriet? siden du tror at spenningen faller under 8v? Vet ikke hvor mange volt giveren din skal ha jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Ja lån noen batterier på jobben, så måler du spenningen i som er i releet (materelet det med flere tykke ledninger under) under kinning. Du skrev jo i PMn nå at startern drar unormalt mye strøm også, så kanskje vert en ide å prøvd å låne en annen hvis du fremdeles med nytt batteri får lav spenning. Hjelper ikke med gode batteri hvis startern drar så vannvittig med strøm at det blir spenningsfall i kabelen frem fra batteriet. Du kan jo ta ut pluggene også, slik at starteren jobber lettere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 Ja, men batteriet? siden du tror at spenningen faller under 8v?Vet ikke hvor mange volt giveren din skal ha jeg? ecu må ha 8v giveren gjør ikke annet enn og inducere spenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 Jeg målte spenning over mate releet når jeg kinner har jeg 0v der bortimot, måler jeg fra + på batteriet til jord har jeg 10V føre jeg kinner har jeg batterispenning, kansje jeg målte feil ledninger? en rød tjukk og en rød tjukk med hvit stripe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 idag fyra den, en stor takk til eivind@integrale kan anbefale og handle sprut av han på det varmeste, makan till support tror jeg du skal lete lenge etter, og karn har jævlig god peiling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Hva var galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå