BMW_Stig Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 Som topic sier, hvor er pluggen for å tappe av kjølevæske på motoren på en M52-motor? Er det den som jeg ringa rundt med rødt på bildet?
Melkvik Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 Er det ikke bare å rive av en slange på radiatoren da?
BMW_Stig Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Skrevet Mai 29, 2010 Da tapper man kunn radiatoren. Jeg skal bytte kjølevæske, så da må det som er i motoren også ut.
bjalle Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Finner du ikke skruen i blokka,så spyl igennom systemet med hageslangen så får du ut alt gammelt.tappekran sitter under på radiator.tror det er ca 3-4 liter som er igjen i blokka etter tømming fra radiator.
Banan Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Her er pluggen for å tomme motoren for kjølevæske, ligger under eksosmanifolden. Er vel den skruen du viser til på tegninga ja.
BMW_Stig Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Skrevet Mai 30, 2010 Takk for svar. Var veldig trangt å komme til å åpne pluggen, så da åpna jeg termostaten å skyllet gjennom istedenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå