Jomso Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Slenger ut noen Bilder & Filmer iløpet av kvelden! Det må resten av dere gjøre og! Shoot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Treffet var meget vellykket hvertfall, håper noen legger ut bilder fort Mange fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 La ut et par smakebiten i GS tråden, men skader ikke å legge de ut her heller Morgen: Peoples choise: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Legg ut fler bilder av den vite e30n vist du har!!Såg fiin ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Ja må legge ut bilder av treffet! Å sørge for att ingen lager så mange tråder og slik av bilder derifra! Fint å ha en side der alle bildene ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Her har vi noen til av Peoples choice bilen Og et bilde av bilene som kjørte over atlanterhavsveien! Ganske mange geett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 ble feil med det svarte taket,å preface bakpart ellers så den utrolig strøken ut. tråd om den her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Lurer på om det har vært en tråd, men tror ikke den har vært oppdatert på noen år Her er noen oversikts bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 FIINE E28 gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Her en noen av bildene jeg tok Turen opp: Best in Show: Peoples choice: ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Ååå, ser ut som ett meeget vellykket treff.. Synd jeg reiste på havet denne uken ellers hadde jeg nok stått i ferge køen sammen med dere .. Prøver å tenke meg frem til hvem du er S3T som var der sammen dei 3 bilene der på ferge kaia men må melde pass.. Hint ønskes. Forresten Flotte bilder av flotte biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Var morro treff! sykt mye fine biler! Mye bra kjøring på enkelte og;) Må få ut noen bilder fra kjøringa spesielt den e28`n og e92m3`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 maange flotte biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 ' Her var, etter MIN mening, treffets PENESTE BIL!!!!!! Fy flate så strøkent å herlig!!! 8) Enda mere E28 Skal sies at det kom enda to til jeg ikke fikk bilde av, en grå og en svart. Den svarte var p**vers strøken!! Håper noen andre har bilder av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå