Haakjin Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 God kveld! Jeg er 16år og akkurat kjøpt meg et greit eksemplar av en 325 ix, bilen er preface, 2-dørs, takluke. Alt er elektrisk, utvippbare vinduer bak Jeg kjøpte bilen for å pusse opp til lappen,(slik det ser ut i dag) jeg har ikke all verdens med erfaring, men kan litt og har stor hjelp av veldig mange, blant annet Jørgen Lie her på forumet Blir vell jeg og broren min som skal sveise rusta som er, så kommer jeg til å bruke lang tid på dette, fordi målet mitt er å gjøre det meste selv og betale alt selv, jeg er en fattig student, så all verdens med penger er det ikke å rutte med enda Det jeg har mest lyst til er å bygge om til i og gjøre understellet veldig bra og kanskje være muligheter for turbobygging i senere tid, slik at jeg har alt klart. Det er drømmen. Men vill mest høre med dere her inne, fordi dere har vell mest erfaring og vet hva som er best. Men har vært på mitt første treff i dag, GS treffet på bud, og det er vell etter jeg fikk se og høre forskjellige biler jeg bestemte meg for å lage prosjekt nå. Drømte meg bort i butikken og mange fine e30er. Bilen ble kjøpt av bbmw her på forumet og kom med hurtigruten fra bergen 20.april Planene/drømmene: - Powerflex foringer overalt - K-sport coilovers - K-sport bremser framme - M-tech 1 front/hekk - Touring sideskjørt? - Skinninteriør - Råe kantfelger - Hellakkering (Zinnoberrot) - Snurbo - Sveis badlook inn i panser - Valsede hjulbuer Det er vell drømmen Men back to reality, bilen er nå helt nedribbet til rubbel og bit, begynt å pusset ned dørk og det ser egentlig ikke så veldig dårlig ut. Litt rust er det jo Men hjulbuer bak er sveiset inn nytt heldigvis da, skjermer framme er også skiftet. Der det er rust er kanaler, dørkarm, dørk og noen flekker på takluke. Rusten blir førsteprioritert, men kommer til å ta tid, broren min som skal sveise har et hus han holder på med og er på arbeid, så det tar tid Men det blir etterhvert Men får legge ut noen bilder til folket å: Trenger tips av dere ! Men HUSK; TING TAR TID ! Når jeg hentet den: Så fikk jeg den hjem og ribbet den fort ned:p Fikk med 3 sett av disse Haugen med deler :s Gått beskjedene 170.000 km Litt for høy Fått i meg liten ''list'' Det er vell det jeg har av bilder akkurat nå Det ser verre ut en det er faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristianbmw Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Hei,her ser jeg potensiale!Nesten slik bil jeg ogsa begynte på med tanke på rust osv,men her var det nok å henge fingrane i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Joda, er en del ja Men artig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Vi får vel bruke noen timer her fremover, Håkon Står det sveise-apparat der inne enda? Ferdi med skolen nå så får vi ta noen kvelder å se på litt ting. Så skal det nok bli bil av dette etterhvert. I mellomtiden kan jeg friste med min til du blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Vi skal det ja Jørgen Er ikke noe som er å bruke der nei, men sverre hadde vell ett kempi Du kan å friste hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Vi skal det ja Jørgen Er ikke noe som er å bruke der nei, men sverre hadde vell ett kempi Du kan å friste hvertfall. Okei.. Hvis ikke har jeg et apparat.. Må vel se til å kjøpe meg gass å ny tråd å begynne på kadetten kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Hehe, har den å du ja Mye rust allså? Har ikke mye gass igjen Sverre eller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Hehe, har den å du ja Mye rust allså? Har ikke mye gass igjen Sverre eller. Klart, gullet selges ikke Nei, har tatt d meste.. Bare oppretting igjen nesten.. Samt litt sveising på ei dør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Blir bra dette her ja Ser ut som du har endel jobb foran deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Hehe, kan ikke selge den nei Jørgen. Har en god del ja Jonas, men artig det Er da dette jeg vill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Til helga nå skal jeg pusse resten av dørken, og Jørgen Lie kommer innover å ser på elektronikken:p Det blir skøy , bilder kommer Mest sannsynlig fått tak i skinninteriør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Gjør han d han?? Hehe, ja vi får prøve å ta en titt på det å se om vi finner ut noe av det. Bare minne meg på det da, masse planer til helgen, samt må sanke inn litt bortlånte multimeter å slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Okei, du skal nåkk bli mint på det Har en del multimeter jeg da:p De er skikkelige og faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Liten skriftlig update Nå har jeg renset kjølesystemet på e30n, kjølevæska va helt svart Å Jørgen Lie og Olav Otterlei på forumet har vårre innom en tur i dag å sett på vraket Så tok Jørgen med sæ M-tech stolanj min, så no får æ virkelig håp æ får kjøp skinninteriøret Ellers så venter jeg på at bukken blir ledig og broren min tar seg tid til å komme å sveise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 Det har skjedd veldig lite i det siste egentlig. Men litt har jeg gjort da. Fått pusset ned dørken og bagasjerommet. Polert bare litt på bagasjelokket for å sjekke hvordan lakken var:p Den var overraskende bra, så tror ikke det blir hellakkering. Bare der det trengs. Ferdig på skolen i morgen nå, så da skjer det vell litt framover. Har bestilt nye kanaler nå og fått tak i gass. Så begynner vell så fort som vi blir ferdig å legge tak på huset til broren min. Men her er bilder av det lille jeg har gjort i det siste En kompis sin E30 325 TIC, 370 HK på bakhjula Den der er drøm God klaring til K-sport bremsene og Compotive felger er drøm Håper på comments Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå