Gå til innhold

E30 325ix 1986 | Sota DE, Startec, M-tech I og M3 interiør;p

Haakjin
 Share

Anbefalte innlegg

God kveld! Jeg er 16år og akkurat kjøpt meg et greit eksemplar av en 325 ix, bilen er preface, 2-dørs, takluke. Alt er elektrisk, utvippbare vinduer bak :P Jeg kjøpte bilen for å pusse opp til lappen,(slik det ser ut i dag) jeg har ikke all verdens med erfaring, men kan litt og har stor hjelp av veldig mange, blant annet Jørgen Lie her på forumet :P Blir vell jeg og broren min som skal sveise rusta som er, så kommer jeg til å bruke lang tid på dette, fordi målet mitt er å gjøre det meste selv og betale alt selv, jeg er en fattig student, så all verdens med penger er det ikke å rutte med enda :P Det jeg har mest lyst til er å bygge om til i og gjøre understellet veldig bra og kanskje være muligheter for turbobygging i senere tid, slik at jeg har alt klart. Det er drømmen. Men vill mest høre med dere her inne, fordi dere har vell mest erfaring og vet hva som er best. Men har vært på mitt første treff i dag, GS treffet på bud, og det er vell etter jeg fikk se og høre forskjellige biler jeg bestemte meg for å lage prosjekt nå. Drømte meg bort i butikken og mange fine e30er.

Bilen ble kjøpt av bbmw her på forumet og kom med hurtigruten fra bergen 20.april :P

Planene/drømmene:

- Powerflex foringer overalt

- K-sport coilovers

- K-sport bremser framme

- M-tech 1 front/hekk

- Touring sideskjørt?

- Skinninteriør

- Råe kantfelger

- Hellakkering (Zinnoberrot)

- Snurbo :P

- Sveis badlook inn i panser

- Valsede hjulbuer