Jørgen Lie Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 mente sikkert at IX-breddere er dyrere enn å valse buer! Men hvis du starter å valse buer så kommer jeg innover på verkstedet å henter bilen, å kaster moppa di på havet!
H_Vatn Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 mente sikkert at IX-breddere er dyrere enn å valse buer! Men hvis du starter å valse buer så kommer jeg innover på verkstedet å henter bilen, å kaster moppa di på havet! kan jo valse buene;) men trenger jo ikke og brette ut kanten sånn at det ser helt jævlig ut som de fleste gjør når de valser;) holder vanlig vis lenge og brette inn kanten. det er gjort på den hvite e28en min og det ser jo ut som den har orginale buer;) synes du skal prøve og skaffe deg ett 60/40 senkesett jeg. om den bilr litt lav foran så får du heller sjekke drivknutene for slitasje foran litt oftere;) må ofre litt for skjønnheten vettu;)
Haakjin Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 mente sikkert at IX-breddere er dyrere enn å valse buer! Men hvis du starter å valse buer så kommer jeg innover på verkstedet å henter bilen, å kaster moppa di på havet! JEG skal ikke valse, men hvorfor ikke valse da? Det kan da bli fint det da. tror det kommer til å bli veldig fint med 40/40 senk og noen 17'' mente sikkert at IX-breddere er dyrere enn å valse buer! Men hvis du starter å valse buer så kommer jeg innover på verkstedet å henter bilen, å kaster moppa di på havet! kan jo valse buene;) men trenger jo ikke og brette ut kanten sånn at det ser helt jævlig ut som de fleste gjør når de valser;) holder vanlig vis lenge og brette inn kanten. det er gjort på den hvite e28en min og det ser jo ut som den har orginale buer;) synes du skal prøve og skaffe deg ett 60/40 senkesett jeg. om den bilr litt lav foran så får du heller sjekke drivknutene for slitasje foran litt oftere;) må ofre litt for skjønnheten vettu;) Det er sant, kan bli fint med 60/40, men skal ha det godkjent i vognkort, og er så å si umulig å få tak i 60 til ix da, men finner vell ut en fin løsning etterhvert, men mye jobb igjen før den tid
Jørgen Lie Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Hvis du bare tar inn indre kant ja, men ikkje dra ut buanj D passe ikkje på en Ix
hylle Skrevet Juli 28, 2010 Skrevet Juli 28, 2010 Hvis det er det stoffinteriøret du har i bilen, så er vel ikke det m3 interiør! men mtech- av noe slag. Men det var en fin bil!
Haakjin Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Skrevet Juli 28, 2010 Hvis det er det stoffinteriøret du har i bilen, så er vel ikke det m3 interiør! men mtech- av noe slag.Men det var en fin bil! Okei, men dette er vell m3 interiør og stoffinteriør http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=160132 Men det interiøret jeg har kjøpt er vell de som sto i 320is og noen 325is og noen 318is.
hylle Skrevet Juli 28, 2010 Skrevet Juli 28, 2010 Yes. m3'ene kom kun med 2+2 seter. Men det var digg interiør!
Haakjin Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Skrevet Juli 28, 2010 Yes. m3'ene kom kun med 2+2 seter. Men det var digg interiør! Jepp , syntes helt klart det er det fineste stoff interiøret Men noen som vet hvor jeg kan kjøpte komplett foringsett til hele bilen? Husk at det er IX da, så er vell annerledes framme og slik? Er det foringer alt som står på bærearmene? Trenger foringer til alt i bilen
Halbakken Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Yes. m3'ene kom kun med 2+2 seter. Men det var digg interiør! Jepp , syntes helt klart det er det fineste stoff interiøret Men noen som vet hvor jeg kan kjøpte komplett foringsett til hele bilen? Husk at det er IX da, så er vell annerledes framme og slik? Er det foringer alt som står på bærearmene? Trenger foringer til alt i bilen Du kjører på med powerflex?
Haakjin Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 Dårlig med det, litt lat og spania ferie nå skjønner du
Halbakken Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Haha, er for dårlig Har noen få i min, ikke mye men...
speedtouch Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Hei ! Den 325 tic en på side 1 hadde knalltøffe felger;) Er det 18 ? og vet du hvilket inpress?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå