Gå til innhold

E30 325ix 1986 | Sota DE, Startec, M-tech I og M3 interiør;p

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

mente sikkert at IX-breddere er dyrere enn å valse buer! Men hvis du starter å valse buer så kommer jeg innover på verkstedet å henter bilen, å kaster moppa di på havet!

Skrevet
mente sikkert at IX-breddere er dyrere enn å valse buer! Men hvis du starter å valse buer så kommer jeg innover på verkstedet å henter bilen, å kaster moppa di på havet!

kan jo valse buene;) men trenger jo ikke og brette ut kanten sånn at det ser helt jævlig ut som de fleste gjør når de valser;) holder vanlig vis lenge og brette inn kanten. det er gjort på den hvite e28en min og det ser jo ut som den har orginale buer;)

synes du skal prøve og skaffe deg ett 60/40 senkesett jeg. om den bilr litt lav foran så får du heller sjekke drivknutene for slitasje foran litt oftere;) må ofre litt for skjønnheten vettu;)

Skrevet

JEG skal ikke valse, men hvorfor ikke valse da? Det kan da bli fint det da. tror det kommer til å bli veldig fint med 40/40 senk og noen 17'' :P

kan jo valse buene;) men trenger jo ikke og brette ut kanten sånn at det ser helt jævlig ut som de fleste gjør når de valser;) holder vanlig vis lenge og brette inn kanten. det er gjort på den hvite e28en min og det ser jo ut som den har orginale buer;)

synes du skal prøve og skaffe deg ett 60/40 senkesett jeg. om den bilr litt lav foran så får du heller sjekke drivknutene for slitasje foran litt oftere;) må ofre litt for skjønnheten vettu;)

Det er sant, kan bli fint med 60/40, men skal ha det godkjent i vognkort, og er så å si umulig å få tak i 60 til ix da, men finner vell ut en fin løsning etterhvert, men mye jobb igjen før den tid :(

Skrevet

Hvis det er det stoffinteriøret du har i bilen, så er vel ikke det m3 interiør! men mtech- av noe slag.

Men det var en fin bil!

Skrevet
Yes. m3'ene kom kun med 2+2 seter.

Men det var digg interiør!

Jepp , syntes helt klart det er det fineste stoff interiøret :P

Men noen som vet hvor jeg kan kjøpte komplett foringsett til hele bilen? Husk at det er IX da, så er vell annerledes framme og slik?

Er det foringer alt som står på bærearmene? Trenger foringer til alt i bilen :P

Skrevet
Yes. m3'ene kom kun med 2+2 seter.

Men det var digg interiør!

Jepp , syntes helt klart det er det fineste stoff interiøret :P

Men noen som vet hvor jeg kan kjøpte komplett foringsett til hele bilen? Husk at det er IX da, så er vell annerledes framme og slik?

Er det foringer alt som står på bærearmene? Trenger foringer til alt i bilen :P

Du kjører på med powerflex? :D

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...