Haakjin Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Haha, er for dårlig Har noen få i min, ikke mye men... Det er det ;p Hehe. Hei ! Den 325 tic en på side 1 hadde knalltøffe felger;) Er det 18 ? og vet du hvilket inpress? 18'' compomotive felger dette ;p Rå disse ja, du skal valse bilen enormt får å få på de hjula der du Automote som gjorde det på denne Usikker på innpress Men da må jeg flytte ut av garasjen desverre Så nå må jeg flytte den hjem til garasjen til han far Akkurat fått overtalt han nå, blir egentlig litt bedre, lettere å flytte rævva ut i garasjen for å gjøre noe da, slipper å dra så langt Så skal få gjort litt frammover nå Update i morgen av flyttingen kanskje
speedtouch Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 nice ,, det er jo alltid en fordel og ha bilen så nerme så mulig, jobbe på litt kjapt og heller la far din få tilbake garasjen før vintern kommer:)
Haakjin Skrevet August 21, 2010 Forfatter Skrevet August 21, 2010 nice ,, det er jo alltid en fordel og ha bilen så nerme så mulig, jobbe på litt kjapt og heller la far din få tilbake garasjen før vintern kommer:) MM , men har fått flyttet alle delene og ryddet i garasjen hjem, så lot jeg bilen stå igjen til neste helg, for da skal det sveises :PPPP Så fikk låne bukken neste helg så da starter vi på fredag ettermiddag å jobber hektisk til vi er ferdige Forhåpentligvis på søndag Så skal jeg ta den hjem til kjære mor ;p
Mr.Silver Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Har jo pågangsmot du Håkon hehe.. Blir hektisk i lokalet nedi brunsvika når jeg kommer hjem Skal ha S50 motoren på plass fort som faen
Haakjin Skrevet August 22, 2010 Forfatter Skrevet August 22, 2010 Har jo pågangsmot du Håkon hehe.. Blir hektisk i lokalet nedi brunsvika når jeg kommer hjem Skal ha S50 motoren på plass fort som faen Må da være såpass Kenneth Hehe , regner med det ja Må pling på en melding når du holder på da, slik at jeg kan komme en tur å se å få litt inspirasjon ;p S50 i E30 bli aldri feil du Tror din blir meget pen etterhvert
minigris Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Å hva har sjedd siden siste oppdatering da? håkon
Haakjin Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 Stemmer , bilen er byttet mot en råtten toer golf :s -.-
Azeton Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Du er ikke seriøs nå? Håper du fikk mellomlegg?
Haakjin Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 Hmm, for mye rust, null erfaring, lyst på mere skru arbeid, det er skilt på golfen, det blir en rå toer golf. Det er GTI Syncro. Har ikke nokk erfaring til å sveise selv. Lyst på E28 i stede. Så skal nokk handle en bimmer igjen tvert.
minigris Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Sjønna ikkje at du stressa med det håkon, erfaring kommer ettervært det var da ikke noe hast ;p
Haakjin Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 Skjønner ikke dette du Terje, jeg måtte flytte ut fra garasjen, å der jeg holder på nå har jeg faen ikke en 16-ampers sikring engang, så er ikke vits å prøv å sveis for en femmer engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå