Gå til innhold

E30 325ix 1986 | Sota DE, Startec, M-tech I og M3 interiør;p

Anbefalte innlegg

Skrevet
Haha, er for dårlig :lol:

Har noen få i min, ikke mye men... :P

Det er det ;p Hehe.

Hei ! Den 325 tic en på side 1 hadde knalltøffe felger;) Er det 18 ? og vet du hvilket inpress?

18'' compomotive felger dette ;p Rå disse ja, du skal valse bilen enormt får å få på de hjula der du :P Automote som gjorde det på denne :P Usikker på innpress :P

Men da må jeg flytte ut av garasjen desverre :( Så nå må jeg flytte den hjem til garasjen til han far :P Akkurat fått overtalt han nå, blir egentlig litt bedre, lettere å flytte rævva ut i garasjen for å gjøre noe da, slipper å dra så langt :P Så skal få gjort litt frammover nå :P

Update i morgen av flyttingen kanskje :P

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
nice :),, det er jo alltid en fordel og ha bilen så nerme så mulig, jobbe på litt kjapt og heller la far din få tilbake garasjen før vintern kommer:)

MM , men har fått flyttet alle delene og ryddet i garasjen hjem, så lot jeg bilen stå igjen til neste helg, for da skal det sveises :PPPP Så fikk låne bukken neste helg så da starter vi på fredag ettermiddag å jobber hektisk til vi er ferdige :P Forhåpentligvis på søndag :P Så skal jeg ta den hjem til kjære mor ;p

Skrevet
Har jo pågangsmot du Håkon :) hehe..

Blir hektisk i lokalet nedi brunsvika når jeg kommer hjem :)

Skal ha S50 motoren på plass fort som faen :P

Må da være såpass Kenneth :P Hehe , regner med det ja :P Må pling på en melding når du holder på da, slik at jeg kan komme en tur å se å få litt inspirasjon ;p S50 i E30 bli aldri feil du :P Tror din blir meget pen etterhvert :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Hmm, for mye rust, null erfaring, lyst på mere skru arbeid, det er skilt på golfen, det blir en rå toer golf. Det er GTI Syncro. Har ikke nokk erfaring til å sveise selv. Lyst på E28 i stede. Så skal nokk handle en bimmer igjen tvert.

Skrevet

Skjønner ikke dette du Terje, jeg måtte flytte ut fra garasjen, å der jeg holder på nå har jeg faen ikke en 16-ampers sikring engang, så er ikke vits å prøv å sveis for en femmer engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...