AVT Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 Ja, du ser meg nok snart, jeg kjører jo ikke akkuratt lite... Ja, det har blitt endel e30 på nesodden nå, og det blir bare fler og fler. Jeg ville ikke akkuratt kalt det en ungdomsbil, fordi de fleste ungdommene kjøper jo ikke egentlig e30. Det er bare det at de som er interesserte i bil kjøper e30, og de gjør gjerne endel mer ut av seg enn de som kjører andre biler. NJa, nå har jo ikke jeg fortalt noe om hvordan jeg klarte kjøre inn i kanten. så at det var rart den ble så skadet er ikke sikkert... hehehe Knuse felgen ja, ja da var det nok endel mer krefter i spill enn med det uhellet mitt, kanskje det var litt rart likevel.
bmwmann24 Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 vraka min felg også å flytta hjulet 15cm opp i buen.. Da var det bare en bærearm som var bøyd som en banan. Rart at ikke du måtte bytte samme staget. Er forresten en meget kul bil du har der!! Har hatt IX selv å jeg mener at det er myyyye bedre. særlig vinterstid. Ikke mange e30`r som holder følge med deg til vinteren;)
AVT Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 Hva du betalte for å bli medlem i Falck da ? Jeg mener å huske at det var 420,- Og da får man ubegrensent med berginger, i motsetning til de fleste andre selskaper som krever en viss sum etter et par ganger. Så for meg så sparte jeg masse penger på å bli medlem, uten medlemskap ville de fleste selskapene krevd 2500for å flytte bilen. Er forresten en meget kul bil du har der!! Har hatt IX selv å jeg mener at det er myyyye bedre. særlig vinterstid. Ikke mange e30`r som holder følge med deg til vinteren;) Takk, er veldig fornøyd med ix'n hittil. Den sitter som smurt på veien og når det er tørt så skal det ganske mye til før den slipper. Ja, jeg gleder meg litt til vinteren nå. Blir kjempe kult å teste den litt ut når snøen kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå