Chris_ Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Mange gode klassikere i denne filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Var sikker på at han på 1:28 skulle smelle i autovernet, litt av en oppstilling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Haha, mye cheesye biler der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Det er beundringsverdig hvordan de tørr å kaste bilen opp og rundt fjellskrenter og samtidig stole såpass på sitt eget nærminne at man husker eksakt løypa. Jeg tørr sånn om jeg kjører på grusvei med myke grøfter og store jorder på siden, men med fjell på ene siden og autovern på andre..... NO WAY. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Fortjener en bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Det er beundringsverdig hvordan de tørr å kaste bilen opp og rundt fjellskrenter og samtidig stole såpass på sitt eget nærminne at man husker eksakt løypa. Jeg tørr sånn om jeg kjører på grusvei med myke grøfter og store jorder på siden, men med fjell på ene siden og autovern på andre..... NO WAY. Autover og autovern frøken blom....såg mest folk langs veikanten der e...kanskje hakke værre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Ser med en gang at dette ikke er norge ja, her står folk på mye farlige steder Digger den hvite E36 som kommer igjen hele tiden i filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Frisk og fin kjøring på E30en med blått bagasjelokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Rimelig friskt det der ja, ser ut som de kjører på litt lite effekt flere av dem og bare satser knallhardt og det går da noenlunde og. For et mot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå