babjorn Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Blir en del bedre med Manuel en automat ja å når du har alt fra dele bilen er det vel ikke mye problem å få det til vil jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 La han få ha bilen AKKURAT slik som han har lyst til at den skal se ut! Noen liker rieger styling, ande ikke. ingen vits i å kritisere alt som ikke er originalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 La han få ha bilen AKKURAT slik som han har lyst til at den skal se ut! Noen liker rieger styling, ande ikke. ingen vits i å kritisere alt som ikke er originalt! Holder med den der. Om man plasserer en strøken bil ved siden av en jalla-stylet bil, så ser den som er strøken bare enda flottere ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 haah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Kult at du har fått med deg samboern på å ordne opp bilen da Blir morro å se videre resultat av bilen. Legg ut masse bilder etterhvert. Blir nok bra dette her. Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Hehe. Må være så koselig å lage en tråd når en bare får usaklig komentarer på stylingen sin. Liker at noen gjør noe annet enn vanlig. Stå på. Blir sikkert bra til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Hehe. Må være så koselig å lage en tråd når en bare får usaklig komentarer på stylingen sin. Liker at noen gjør noe annet enn vanlig. Stå på. Blir sikkert bra til slutt. enig med deg jeg var jeg som sa at han måtte lage prosjekt tråd av bilen.. men hadde ikke ventet så mye klaging! alle har hvær sin smak.. jeg synes fronten er drit stilig jeg! stå på brodern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_W Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 heisann. har en kar her i bygda som skal ha på slike fangere, så da lurte jeg på om du kunne sendt eller lagt ut bilde av åssen dette styret er festet og satt sammen. takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Det blir nok bra dette! Hva slags fargekode er det på den blå der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Stå på! Ikkje la deg stoppe av folk som ikkje lar andre få ha sin egen smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Likte de chrome dørhandtakene jeg fancy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenils2 Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenils2 Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå