Willersrud Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Har en 750il som står og tar opp plass her som jeg må ha vekk. er 4xelvinduer, sperrediff, el stoler foran og bak, skinn, ASC og demperkontroll. V12 motoren som står i er i orden, men mangler lmm og radiator og noen smådeler. Selges fort og billig og noen kommer og henter den for 4000:)
Willersrud Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Skrevet Mai 30, 2010 ca på andre siden, den befinner seg i røyken utenfor drammen
Willersrud Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 Bilen er ikke kjørbar da den mangler eksos, lmm på begge sider og radiator
liffi Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 men er den komplett uten om det? eller har den andre feil / Mangler?
S.Hafsmo Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 du må gjerne rive av diffen og selge den til meg for en tusenlapp før du selger bilen.
Willersrud Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 men er den komplett uten om det? eller har den andre feil / Mangler? den mangler panse og lykter! men ellers er den jo komplett. men er delebil da denne er svensk
Willersrud Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 du må gjerne rive av diffen og selge den til meg for en tusenlapp før du selger bilen. hehe, hvis ikke han som skulle ha den kommer og henter den i dag så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå