Willersrud Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Har 4 dører og baklokk til e36 som er rustfrie. er i fargen sølv. og går nå for 200 per dør:) så blir jeg kvitt det
BMW E36 coupe Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 bilder? hvilken sølvfarge er det? granitsilver?
Willersrud Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 Mener det var sterlingsilber her er et bilde av bilen det kommer fra:
pedro Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Venstre bakdør uten rust? El eller manuella rutor? Min er Artic silbergrau. Orker ikke begynne å ordne på falserust på B3en da jeg er redd det bare kommer igjen og igjen. P Bor nært Heggesdal så jeg kan hente. Er lakkverksted i nærheten av deg der? Trenger å lakke sideskjørt, bakfanger og bakluke også + litt nede på en skjerm P
Scampi Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Jeg er også interessert, men avhenger av om det er elvindu eller ikke
Willersrud Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Skrevet Juni 5, 2010 Venstre bakdør uten rust? El eller manuella rutor? Min er Artic silbergrau. Orker ikke begynne å ordne på falserust på B3en da jeg er redd det bare kommer igjen og igjen. P Bor nært Heggesdal så jeg kan hente. Er lakkverksted i nærheten av deg der? Trenger å lakke sideskjørt, bakfanger og bakluke også + litt nede på en skjermP sendte deg en sms
Willersrud Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Skrevet Juni 5, 2010 Jeg er også interessert, men avhenger av om det er elvindu eller ikke Er el vindu foran og manuelle bak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå