Morty999 Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Jepp Du har skjønt det du også ja hehe nei nei, men svart gammal bmw kler krom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Har nå endelig komt på plass i det nye lokalet....Nå kan snart restaureringa begynne Bilen har den siste tiden fått ny Slavesylinder, nytt fordelerlokk og ny rotor. Så har hatt meg noen dager med prøverskilt og cruising Her er bilen trygt på plass i nye-lokalet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Dette ser ut som et hyggelig lokale ja. Er det en E24 med Hamann/OZ Futura jeg skimter der i bakgrunnen skal tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Joda, lokalet er hyggelig det..litt mindre plass da men Stemmer nok det ja, er en flott 6'er med absolutt de rette felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Stemmer nok det ja, er en flott 6'er med absolutt de rette felgene Hamann eller Futura? Sorry litt OT her nå, men finnes det noen prosjekttråd om den E24`n da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Er nok OZ Futura ja.. Men så vidt jeg vet så har han ikke laget prosjekt-tråd enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Da får du hilse ham å si at vi gjerne ser en ny E24-tråd her inne Ellers får du ha lykke til videre med E28`n, bra at noen tar vare på disse klassiske bilene. Ser jo ut som et bra eksemplar du har der En kompis av meg har en original sort M535 med sportsskinn som han holder på å renovere litt. Alt i motorrom/skjermer er stort sett ferdig sveiset, så det er mest sparkling, lakkering og montering som står igjen. Han skulle absolutt hatt en prosjekttråd her inne han også, men jeg tviler på at det blir med det første desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 hvordan går det her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Beklager for sent svar her... Har komt i gang på bilen innvendig, å har også demontert litt utvendig... Har funnet rust på de vanlige plassene innvendig dvs; fremme i begge hjørner, litt rundt festet til gasspedal... Blir litt sveising der ja Ellers har jeg fjernet alle asfaltmatter, der var det lite eller ingen rust. men blir jo ellers litt sandblåsing her og der...Skal nok bli bra! Har også fjernet skjørter for å sjekke kanaler... rust på alle jekkfestene pluss et stykke fremover og bakover, men kanaler ellers bra. Får se om det blir byttet hele kanaler eller stykkevis. Skal få tatt bedre bilder etterhvert....: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 ai ai aii... har litt arbeid foran deg der ja blir nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Hehe...Noe arbeid blir det selvfølgelig.. Men er vel egentlig helt normalt på desse bilene. Litt missvisende bilder dette da...må ikke bli lurt av rester av asfaltmatter og tetningsmasse, hadde ikke fått gjort skikkelig reint når jeg tok bildene Ser foressten meget pen ut din 535 også..strøøkent. du som har renovert den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 nei, er ikke jeg som har gjort det. vi møtes vel på treff til våren? blir det litt banekjøring å kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Dette er en nydelig bil, som bare blir enda finere nå Morsomt. Liker veldig godt at du velger å bruke krom rundt vinduer fortsatt. Det er jo sånn det skal være på m535i.. Hvis du får på orange blinkers på den nå, så blir det maksimalt etter min smak. Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Jeg har prøvd å overtale han til å gå over til oransje mang en gang Rune B.... uten hell så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 nei, er ikke jeg som har gjort det. vi møtes vel på treff til våren? blir det litt banekjøring å kanskje? Ok.. Tja..blir nok umulig ferdig med denne til våren kanskje neste ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå