Gå til innhold

86' BMW E28 M535i prosjekt...Sveising pågår...

OAF
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Har nå endelig komt på plass i det nye lokalet....Nå kan snart restaureringa begynne :wink:

Bilen har den siste tiden fått ny Slavesylinder, nytt fordelerlokk og ny rotor. Så har hatt meg noen dager med prøverskilt og cruising :D

Her er bilen trygt på plass i nye-lokalet :wink:

mr8ox6zo7siis1idmzef.jpg

2zamamdwzjv3bykn1zcr.jpg

ueq90ix1i5rt06npg1fy.jpg

v3ix55fetpbm9ejt2s14.jpg

xznmmjbubwubio9127qk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du hilse ham å si at vi gjerne ser en ny E24-tråd her inne :wink:

Ellers får du ha lykke til videre med E28`n, bra at noen tar vare på disse klassiske bilene. Ser jo ut som et bra eksemplar du har der :)

En kompis av meg har en original sort M535 med sportsskinn som han holder på å renovere litt. Alt i motorrom/skjermer er stort sett ferdig sveiset, så det er mest sparkling, lakkering og montering som står igjen. Han skulle absolutt hatt en prosjekttråd her inne han også, men jeg tviler på at det blir med det første desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • 4 weeks later...

Beklager for sent svar her... :?

Har komt i gang på bilen innvendig, å har også demontert litt utvendig...

Har funnet rust på de vanlige plassene innvendig dvs; fremme i begge hjørner, litt rundt festet til gasspedal... Blir litt sveising der ja :wink: Ellers har jeg fjernet alle asfaltmatter, der var det lite eller ingen rust. men blir jo ellers litt sandblåsing her og der...Skal nok bli bra!

Har også fjernet skjørter for å sjekke kanaler... rust på alle jekkfestene pluss et stykke fremover og bakover, men kanaler ellers bra. Får se om det blir byttet hele kanaler eller stykkevis.

Skal få tatt bedre bilder etterhvert....:

tyfafmmvsjwv5gazpcwf.jpg

mqibuetq11jzoujc825l.jpg

broumw5eohksjjoleqrm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Noe arbeid blir det selvfølgelig.. Men er vel egentlig helt normalt på desse bilene.

Litt missvisende bilder dette da...må ikke bli lurt av rester av asfaltmatter og tetningsmasse, hadde ikke fått gjort skikkelig reint når jeg tok bildene ;)

Ser foressten meget pen ut din 535 også..strøøkent. du som har renovert den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...