OAF Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Å til dere andre to... Oransje blinkers? Neppe! stingray reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 er jo det som er fint! hvite blinker er ut for flere år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 hvite blinkers er harry og stygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 hvite blinkers er harry og stygt du er vel ikke den rette til å uttale deg om hva som er "harry" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken! Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Fin e28! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Fin e28! Takker! Å finere skal den bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Føler jeg må abonnere på denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kest Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Behold hvitblink syns helt klart det e fint på e28. Får man fortsatt tak i hvitblink bak noen steder vet du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 Behold hvitblink syns helt klart det e fint på e28.Får man fortsatt tak i hvitblink bak noen steder vet du? Ja, jeg synst det kler denne bilen godt iallefall. Det nærmer seg 10 år siden jeg kjøpte desse, kjøpte de av en kar i sverige...Vet ikke om han selger enda. Men er en jeg kjenner her i området som akkurat har kjøpt slike, så de er jo tydligvis mulig å få tak i fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kest Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Ok jeg finner ikke tak i han fra sverige har prøvd og lete litt men med dårlig resultat. kanskje du kan spørre han som nylig har kjøpt hvor han fikk tak i de. har også lyst på hvit blinkers til mitt prosjekt. uansett syns jeg det passer meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Rart skulle det ikke være Mats Kinnby dere leter etter ang. hvite blinklys http://www.kinnby.com/shop/shop_sv.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kest Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Rart skulle det ikke være Mats Kinnby dere leter etter ang. hvite blinklys http://www.kinnby.com/shop/shop_sv.htm Javest tusen takk det va jo mitt i blinken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Bare hyggelig Ser ut som de har det du trenger på lager også faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kest Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Hvordan går det hær? med den sorte pærle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 e28 rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå