///MoePower Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Litt å ta tak i med denne bilen også ser jeg
RoaldJ Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 fatter ikke hvorfor folk vil ha orange blinkere tilbake på den... orange blinklys er bare så fælt, uansett bil.
OAF Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Joda, er nok noe jobb ja, men det er jo slikt man må forvente på en gammel e28:) Skal nok bli rustfri og pen denne igjen etterhvert.. var på høy tid den ble påbegynt viser det seg. Er glad jeg greide å kjøpe den, for forrige eier hadde tilsynelatende ingen planer om å gjøre noe,der ble den bare stående på låven..
OAF Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Skal foressten selge frontfangeren minus blinklysglass. Da det blir å kjøpe ny. Mangler ene luken over slepeøye, noen skavanker her å der.. Har vert lappet på, men er jo mulig å fikse...
Dralle Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 I morga skal oss ta å sveise litt her. Stikk å kjøp noe stål!
Morty999 Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Skal foressten selge frontfangeren minus blinklysglass. Da det blir å kjøpe ny. Mangler ene luken over slepeøye, noen skavanker her å der.. Har vert lappet på, men er jo mulig å fikse... noen bilder av "skavankene" har jeg lyst på.. gjerne på pm eller noe..
OAF Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Jeg må se det litt an.. Må først finne ut om det er mulig å få tak i ny
OAF Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Fjærning av overflaterust dempertårn... Ferdig sandblåst... på med syregrunning laget inspeksjons luke i kanalen for å se etter rust... Ser veldig lovende ut for innerkanal....tynt fint lag med tectyl, ingen rust Meir sandblåsing av overflaterust rundt fester til panserhengsler... Sveising påbegynt
OAF Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Har komt godt i gang med sveisinga no, kjekt å sjå framgangen Sink-grunning på, klart for sveising! sandblåst, klart for grunning. Sveis ferdig slipt og sandblåst.. på med syregrunning
bmw cab Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Kjipt med rust ja,men sånn er det med de gode gamle e28 som de fins få av i god stand.Så denne her blir nok fin igjen
OAF Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Hører vel med til skjeldenheten å finne rustfrie e28 nå tildags ja så det må til dette om man vil ha en pen og rustfri en;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå