Gå til innhold

Sortering av sanger på minnepenn

Anbefalte innlegg

Hei! Vet ikke om det blir riktig forum, men prøver til.

Jeg har en usb-penn i bilen med sanger som ligger i forskjellige mapper. Jeg vil jo selvfølgelig at sangene skal ligge sortert alfabetisk av åpenbare grunner, men får ikke til det.

Hjelper ikke hvor mye jeg trykker på sorter etter navn på pc'en. Når jeg prøver i bilen kommer det i rekkefølgen det er lagt inn, altså etter dato uansett.

Er det noe jeg kan gjøre med dette? Finner ikke noe sorteringsmuligheter på spilleren heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sorterer "etter navn" på pc er det kun visningen av sangene som blir sortert og ikke rekkefølgen de egentlig ligger lagret. Prøv å legg filene tilbake på harddisk på pc, sorter så etter navn mens de ligger på harddisk. Så "merker" du alle og velger "kopier" til minnepennen igjen. Vet ikke helt om det vil gå, men kanskje verdt et forsøk?:-) Prøv også å se gjennom brukermanualen til spiller, burde finnes der hvis det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg sorterer på pcen blir det bare sortert etter visning der, som AutoMartin sa.

Spilleren er en Pioneer DEH8100BT, så skal ikke være noe jalla greier.

Får prøve å legge de på pcen igjen. Takk for tipset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Er lenge siden du spurte ser jeg. Men har irritert meg over samme ting lenge da jeg har hatt Pioneer spillere i alle mine biler.

Men har funnet ut av det nå. Det du må gjøre er å lage en mappe i den første siden du får opp når du går inn på minnepennen med pc. Som du kaller "musikk" eller hva du måtte ønske å kalle den. Også legge alle mappene dine med musikk inn i den. Da vil spilleren sortere mappene alfabetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden dette nå ja.. :P

Jeg fant ut hvordan jeg fikk det til tilslutt. Var ikke værre enn at når jeg markerte alt, å trykket en random plass på lista for å kopiere mappene, la de seg helt hulter til bulter.

Hvis jeg markerte alt, å høyreklikka på A-mappen la de seg alfabetisk! Snedige greier! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...