Erling Z3 Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Bilen er senket. Vurderer å bygge tilbake til orginal, men har ikke fjærene. GS-Bildeler som jeg bruker, har ikke fjærene på sine nettsider. Noen som vet hvor jeg ellers kan sjekke pris, handle mm? Synes bilen er litt "spretten" og noe sporfølsom. (Champario "Kinadekk" på 215/45-17 på M-Sport felger). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Snakk med nærmeste bmw forhandler eller ta å ring GS.. Så er jeg sikker på at de kan hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erling Z3 Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Snakk med nærmeste bmw forhandler eller ta å ring GS.. Så er jeg sikker på at de kan hjelpe deg Ja, det er sant, de har jeg god erfaring med, tenkte bare å høre om det var andre i markedet som er like bra. Jeg vet ikke helt om den er senket, men jeg antar det. Kan det være at den er senket fra dag 1 på fabrikk? I så fall kan det vel spores? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 www.koed.no selger også fjører i org høyde. Men du får gjerne uorg deler sånn som på Mekonomen, Meca osv. Du kan få utskrift av utstyrslista fra gs, koed eller din lokale BMW-forhandler. Der står det om du evnt har sportunderstell. Dårlige/billige dekk er ofte feilkilden til sporing, så ville heller investert i noen skikkelige dekk før jeg heva bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erling Z3 Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 http://www.koed.no selger også fjører i org høyde. Men du får gjerne uorg deler sånn som på Mekonomen, Meca osv.Du kan få utskrift av utstyrslista fra gs, koed eller din lokale BMW-forhandler. Der står det om du evnt har sportunderstell. Dårlige/billige dekk er ofte feilkilden til sporing, så ville heller investert i noen skikkelige dekk før jeg heva bilen Noe dekkmerke å anbefale? Noe ok fra Pirelli, feks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Vet det er mange som er fornøyde med Vredestein Ultrac Sassanta og Continental contisportcontact, men anbefaler at du lager en ny tråd om det. Dekk får du billig på www.dekkonline.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Prøv federal 595rs, knallgode dekk som sitter veldig bra uansett føre og hverken sporer eller bråker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå