pawel_nopl Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 BMW E30 – Panserforlenger - Laget av glasfiber/plast - Farge: svart (trenger lakkering) - Montering med skruer til grillen PRIS: 350,- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- BMW E30 – Rieger E46 look TUV-papirer, skruver osv. PRIS: 5 000,- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- BMW E30 – Rieger Infinity sideskjørts som ny! PRIS: 800,- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- BMW E36 Coupe – Taklukespoiler - Laget av ABS plast - Farge: svart (trenger lakkering) PRIS: 400,- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ BMW E46 – Taklukespoiler - Laget av ABS plast - Farge: svart (trenger lakkering) PRIS: 450,- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- BMW E46 – Lyktesenker - Laget av ABS plast - Farge: svart (trenger lakkering) PRIS: 300,- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- BMW E90 Sedan – Baklukespoiler - Laget av ABS plast - Farge: grå (trenger lakkering) PRIS: 800,- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Alle delene er nye og har aldri vært montert på bilen! Prisene kan diskuteres. Frekt kommer i tillegg. Eventuelt henting hos meg. Kontakt, når som helst: SMS: 954 32 447 Mail: pb@bigoz.no IKKE RING! Jeg jobber på forskjellige tidspunkter, både dag og natt. Send heller en melding, jeg svarer alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 BMW E30 – Rieger/M3-leppe PRIS: 800,- passer denne preface? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pawel_nopl Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Larswilliam, BMW E30 – Rieger/M3-leppe - beklager solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m335 Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 BMW E30 – IS-leppe PRIS: 750,- tar den eg. er ikkje så inne på dette,men den passer facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pawel_nopl Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 IS, er til facelift, så ja! Send meg en melding, så avtaler vi resen: 954 32 447 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pawel_nopl Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Masse bra! Skal ut! Kom igjen folkens, kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Minste pris på bodey kitte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pawel_nopl Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 motocross4, Jeg er gal! Førsteman som gir meg 5 000,- får stylingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pawel_nopl Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå