pawel_nopl Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 BMW E30 – Panserforlenger - Laget av glasfiber/plast - Farge: svart (trenger lakkering) - Montering med skruer til grillen PRIS: 350,- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- BMW E30 – Rieger E46 look TUV-papirer, skruver osv. PRIS: 5 000,- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- BMW E30 – Rieger Infinity sideskjørts som ny! PRIS: 800,- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- BMW E36 Coupe – Taklukespoiler - Laget av ABS plast - Farge: svart (trenger lakkering) PRIS: 400,- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ BMW E46 – Taklukespoiler - Laget av ABS plast - Farge: svart (trenger lakkering) PRIS: 450,- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- BMW E46 – Lyktesenker - Laget av ABS plast - Farge: svart (trenger lakkering) PRIS: 300,- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- BMW E90 Sedan – Baklukespoiler - Laget av ABS plast - Farge: grå (trenger lakkering) PRIS: 800,- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Alle delene er nye og har aldri vært montert på bilen! Prisene kan diskuteres. Frekt kommer i tillegg. Eventuelt henting hos meg. Kontakt, når som helst: SMS: 954 32 447 Mail: pb@bigoz.no IKKE RING! Jeg jobber på forskjellige tidspunkter, både dag og natt. Send heller en melding, jeg svarer alltid!
Larswilliam Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 BMW E30 – Rieger/M3-leppe PRIS: 800,- passer denne preface?
pawel_nopl Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 Larswilliam, BMW E30 – Rieger/M3-leppe - beklager solgt...
m335 Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 BMW E30 – IS-leppe PRIS: 750,- tar den eg. er ikkje så inne på dette,men den passer facelift?
pawel_nopl Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 IS, er til facelift, så ja! Send meg en melding, så avtaler vi resen: 954 32 447
pawel_nopl Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Skrevet Juni 21, 2010 Masse bra! Skal ut! Kom igjen folkens, kom med bud!
pawel_nopl Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Skrevet Juli 1, 2010 motocross4, Jeg er gal! Førsteman som gir meg 5 000,- får stylingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå