Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ka e det her for et slaks billig dekk, er det brukanes?

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=So

Skal ha nye dekk til felgene og vurderer disse i 235/50-18 97w

lw7ugjsav83b2pljveq9.jpg

Prøver ikke å spare, men hobbyen min (les E38'ern) begynner å få mange kostnader på en gang, og prøver å flate kostnads toppen nede for denne sommeren... Burde ha nye dekk ganske kjapt siden de jeg har er for små og støyer mye... Så hvis disse er noe å ha selger jeg mine zeeltex 225/40-18 dekk, eller så blir de burnedekk :)

Skrevet

Desverre hørt mye negativt om disse. Ville betalt det lille ekstra det koster for iallefall å han nankang ns2 dekkene. Regner med du ser på www.dekkonline.com ? Mener det ikke er mye mer for nankang dekkene der.

Skrevet

Stemmer sitter og ser på dekkonline.com, er der jeg har funnet dekk som er til lavest pris, ink frakt er det jo og. Ser det er et dekk fra Nankang som heter AS-1 til 896kr, snaut en hundrings mer. Men sikkert et mye bedre dekk?

Hos min lokale dekkfohandler har jeg fått pris på noe som heter Federal W til 5700 kr ferdig på bil, blir vell gjerne det eller noe billig som anbefales på dekkonline.com

Edit:

Jeg skroter Rotalla da, siden jeg ikke hører noe bra om det noen sted...

Skrevet

Federal dekkene skal være av MYE bedre kvalitet en rotalla. Hørt ganske mye positivt om federal dekkene faktisk :) Men syns 5700 var en litt drøy pris da det koster kanskje 2000 for dekk fra dekkonline + en 5-800 i omlegging :)

Skrevet

Ja nu så jeg de, fant de ikke i 235/50-18, men finner de i 255/45-18 for 897 :D

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... htweiter=1

u7kekozu55ultk5exkus.jpg

Må nok gå for de da, jeg får lakt de på bil for 500kr med ballansering og alt...

Spørs da om de blir for brei til 8,5" breie felger?

Har jo enda Nankang AS1 i 235/50-18 for 897kr. Hva er best av Nankang og Federal?

Edit:

Ikke en skit godt å lese om Nankang heller....

Federal dekket får litt dårlig karakter på vått føre, men ellers mye bra og lese. Men på dekkonline.com får man ikke federal i 235/50-18 og 255/45-18 blir nok for breit til 8,5" felg?

Skrevet

jeg og flere jeg kjenenr har federal 595, og veldig fornøyd med de. hold deg unna federal evo, da disse er rimelig glatte på vått føret visstnok...

Skrevet
jeg og flere jeg kjenenr har federal 595, og veldig fornøyd med de. hold deg unna federal evo, da disse er rimelig glatte på vått føret visstnok...

Jeg kommer til å gå for federal 595 ser det ut som, bare jeg finner de i 235/50-18 dim.

Har skjønt det sånn at evo er slicks i gate utgave, derfor er de ekstra glatt på vått føre.

Takker for alle tilbakemeldinger så langt... Kan jo enda fort forandre mening, men ser ut som man kommer ganske gunstig ut av det med brukbare dekk og ikke kjeft fra konemor om at man bruker for mye peng på bil hobbyen sin :lol:

Skrevet

Sorry OT, men blir ikke 50 profil utrolig høyt, bå så breie dekk? Vil gjerne se bilde når du har montert, selv har jeg kun brukt 40 profil på 18" 235 dekk.

Skrevet

Jeg kommer til å gå for federal 595 ser det ut som, bare jeg finner de i 235/50-18 dim.

Har skjønt det sånn at evo er slicks i gate utgave, derfor er de ekstra glatt på vått føre.

At evo er slicks i gate utgave er nok ikke tilfelle i det hele tatt...

Skrevet

At evo er slicks i gate utgave er nok ikke tilfelle i det hele tatt...

Er ikke sikker jeg, men mente det etter å ha skummlest nå jævlig på nettet :)

Sorry OT, men blir ikke 50 profil utrolig høyt, bå så breie dekk? Vil gjerne se bilde når du har montert, selv har jeg kun brukt 40 profil på 18" 235 dekk.

Det er nu det som står i boka!

Jeg har nu 225/40-18 og har litt over 10km i feilvisning....

Stor bil store hjul, en grunn til at mange går helt opp til 20" på E38 kansje :)

Skrevet

Neste steg er 255/45-18, men det vil jeg tru blir på grensa for stort til 8,5" brei felg... Sier det en gang til, store bila må ha store hjul :) Fett som fy dette med hjul på E38, alle trur jeg har 16" på bilen og gaper forbløffende når jeg sier at jeg har 18" og ønsker 19" eller 20" :D

Litt OT tåler vi, er jo et diskusjonsforum, og når man diskuterer så.... Hvis ingen skulle gått OT, så hadde vell alle tråder vært meget kort :lol:

Skrevet

Jeg har ikke fått nye dekk enda, men her kan du se det jeg har nu:

klv5ncvjt2q8ubpdbly4.jpg

Må ha mere gummi, eller større hjul på en eller annen måte, kansje både større felg og dekk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...