eyvind89 Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 For en liten tid tilbake begynte det å kvine når jeg bremste, men jeg bare ignorerte det. Etterhvert begynte det å kvine å når jeg svingte også, og tilslutt kom det skrapelyder. Bilen står nå parkert Noen som har en anelse om hva dette kommer av? Henger ulydene fra bremsene og svingingen sammen? Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Hva med å ta av hjulet og se om du har igjen noen bremseklosser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyvind89 Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Burde vell da ha fått anmerkelse ved EU-kontroll for 2 mnd siden. Å skal vell ikke bråke når jeg svinger viss bremseklossene er i ustand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 ville tru att slitasjevarslaren på bremseklossane e begynt å lage lyd ja. so du lyt nåkk ta av hjule å skjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MLeo Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Sjekka hjullager? trenger ikke være det, bare en tanke som slo meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyvind89 Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 ja ok.. Er litt flink til å gå ut fra det verste med en gang. Skulle tro verkstedet ga anmerkelse ved slitte bremseklosser da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 vell,,min bil ble eu godkjent,6mnd senere ca fant jeg ut at bremseskivene/klossene var slitt under minstekravene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 samme på min E38. Skraper når jeg bremser og svinger. Men stortsett bare når jeg svinger til venstre. Og på min bil er klossene helt utslitt og det går på jernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyvind89 Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Okå. Får ta meg ein god sjekk på alle bremsene. Min bråker stortsett bare når jeg svinger til høgre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 ok. På min er venstre klossene mest slitt. Og bråker mest når jeg svinger venstre. Mulig din er mest slitt på høyre side da. Hehe. Får også litt ruststøv på felgen. Syns godt etter regn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Ungdom nå til dags,2 og 6mnd etter eu godkjenning, dere har tunge føtter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 slutta å bruke bremsene mine jeg. Hehe. Bruker bare giret nå. Gidder ikke å bruke 1000.- på å bytte når jeg snart skal bytte hele forstillinga til 740 med bremser uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyvind89 Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 hehe, ja får sjekke på høyresiden jeg da;) kan ikke bremse på giret heller. Bilen har stått fint parkert siden slavesylinderen røk. Venter i spenning på ny;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 slutta å bruke bremsene mine jeg. Hehe. Bruker bare giret nå. Gidder ikke å bruke 1000.- på å bytte når jeg snart skal bytte hele forstillinga til 740 med bremser uansett. joda.. men da ere like greit å ødelegge felg og lakken på bilen i samme slengen? å få vekk metallspon fra felgen og lakken er ett HELVETTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 slutta å bruke bremsene mine jeg. Hehe. Bruker bare giret nå. Gidder ikke å bruke 1000.- på å bytte når jeg snart skal bytte hele forstillinga til 740 med bremser uansett. joda.. men da ere like greit å ødelegge felg og lakken på bilen i samme slengen? å få vekk metallspon fra felgen og lakken er ett HELVETTE Har sett dette på felger og lakk... omlakkering er vel det beste der. 1000 kroner er da en liten pris å betale for å ha bremser...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå