Tom Marius Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Hællæ, var og henta meg en 1984 320i i dag, men når bilen står og går på tomgang så fjusker den litt også flyr den opp til 1500 omdreininger uten at jeg gjør noe som helst.. Noen her som vet hva jeg må gjøre? Takk for svar! Tom Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Har nå fått høre fra noen at det kan være gassspjeldet, kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Noen som skjer hva som skjer her? Dette er da før og etter jeg setter igang motoren. Jeg er helt grønn når det gjelder feilsøking, så hadde vært veldig fint om noen kunne kommet med noen tips Bilen er da også dønn original, så ikke gjort no tull med innsuget (enda) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 jeg vil nok bare tru det er en vakum lekasje ett sted. sjekk alle vakum slanger. Kan være så enkelt som det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borgepett Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Lite tips bare:bruk startgass å spray på slanger og rundt innsug mens motor går,har du lekasje ruser motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Takk for tips! Skal prøve det når jeg kommer hjem i ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Jeg har nå sjekket det opp, og det var rift i to slanger til innsuget, har også nå byttet de to slangene, men det hjalp desverre ikke stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå