nepsen1 Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 BMW E36 318i M40-b18 har ett lite probem med bensin pompa! (sikringen ryker) pompa er ny, ledningene er i orden. tømmer jeg hele anlegget for bensin går pompa en stund men så stopper den og sikringen ryker. det fyller seg med formye bensin og pompa klarer ikke gå rundt! (tror jeg) har rensa alle røra med blåse spiss men det fyller seg fortsatt med bensin! (kan det ha noe med trykk regulatoren, vakum slangen var litt morkent) (har hatt problemer med att den mottorn ruser rett etter start) ett rooooop om hjelp!!! gulle mitt er død! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobiasT Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Kanskje du burde prøve å skifte relen? Skiftet selv relen i morges faktisk. Relen kostet 155,- på et lokalt verksted! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nepsen1 Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 nja!! men relet slår jo inn... pompa går till det det blir formye bensin..... det kommer nesten ikke no i retur røra bare så vidt drypper litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå