nicoloco Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 Hei. Jeg har heldigvis 2 nøkler med bilen, men noe meningsløst med 2 nøkler om bare den ene fungerer. Det har seg nemlig sånn at "hovednøkkelen" med lys i fungerer fint i alle låser og i tenningslåsen, men det skjer ingenting når jeg vrir om nøkkelen. Det får meg til å tro at det er startsperren som ikke kobler ut når jeg setter denne nøkkelen i. Lurer da altså på om det lar seg gjøre å "programmere" nøkkelen, eller hva jeg må gjøre. Det kommer lys når jeg trykker på knappen, så den er ikke tom for strøm, selv om jeg antar at det ikke er vesentlig for funksjonen av startsperren. Any ideas?
Evenol Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 Må nok programmere nøkkelen. Kan ikke se at det er noe annet egentlig...
nicoloco Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 OK, takk for tipset. Regner med at det ikke er gratis, men det kan vel ikke koste stort. Skal ringe bort og høre med dem i morgen (eller i dag, alt ettersom når du legger deg. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå