matss Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 Som topic sier så vil jeg bytte til M3 3.0 bremser foran på min 323i. Mest på grunn av at jeg har 3.0 bremser bak, så bremsekraften blir helt feil. Bremser mer bak enn foran. Dette vil jo ikke være helt trygt om jeg blir nødt til å bremse HARDT i feks en sving på vått føre! Hva annet enn nye kalipere, skiver og klosser fra M3 3.0 trenger jeg? MVH Mats
Kristov Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 Spindlene - dvs den delen hjullagrene sitter fast i.
Kristov Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 Hva er forskjellen på spindelen fra M3? Hullene man bruker for å skru fast caliperen sitter ikke i samme avstand som vanlig E36.
matss Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 hmm, ok. da ble det plutselig litt mer jobb enn jeg hadde trodd!
pedro Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Nei egentlig ikke Problemet er å få kjøpt spindler til en vettug pris På BMWCCN sitt forum ligger det en linktil et firma i England som selger spindler+++ rimelig Sitter på jobbpc og har desverre ikke link å legge ut! To bolter og vips. Spindelen er ikke noe problem å løsne. P
painkiller Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Er vel bøttevis av M3 deler/delebiler både her og på finn? Får sikkert kjøpt noe til en fornuftig pris av en av disse, da får du jo alt, bare bytte det som evnt. er slitt (hjullager/skiver/klosser)
JulianS Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 er bare å skru det rett på på 320 og 325 ihvertfall trenger ikke bytte spindel...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 er bare å skru det rett på på 320 og 325 ihvertfall trenger ikke bytte spindel... Det var det jeg trodde også, trodde kansje calipperholderen var større på m3...
Kristov Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 er bare å skru det rett på på 320 og 325 ihvertfall trenger ikke bytte spindel... Det var det jeg trodde også, trodde kansje calipperholderen var større på m3... Stiller meg meget tvilsom til dette - men dere får bare prøve.... http://www.turnermotorsport.com/html/de ... toM3brakes
Kristian H. Foss Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 er bare å skru det rett på på 320 og 325 ihvertfall trenger ikke bytte spindel... Det var det jeg trodde også, trodde kansje calipperholderen var større på m3... Stiller meg meget tvilsom til dette - men dere får bare prøve.... http://www.turnermotorsport.com/html/de ... toM3brakes Se her ja, må nok ha ny spindel.
Wendel Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 er bare å skru det rett på på 320 og 325 ihvertfall trenger ikke bytte spindel... Passet ikke direkte over på min e36 325 uten å bytte spindel ivaffal..
Kristian H. Foss Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 er bare å skru det rett på på 320 og 325 ihvertfall trenger ikke bytte spindel... Passet ikke direkte over på min e36 325 uten å bytte spindel ivaffal.. Nei, kan sikkert lage overgang for holderen, men er nok mindre jobb å skifte spindel.
Wendel Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 er bare å skru det rett på på 320 og 325 ihvertfall trenger ikke bytte spindel... Passet ikke direkte over på min e36 325 uten å bytte spindel ivaffal.. Nei, kan sikkert lage overgang for holderen, men er nok mindre jobb å skifte spindel. Nei nei:) Spindelen bytter du på 1 minutt.. Sitter bare med 2 bolter:)
JulianS Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Den sitter vel i brekula og endeleddet også vel Jeg har selv bygd om på 91/92 320 og en kompis har bygd om på sin 94 325, har prøvd mine m3 kalipere på en annen kompis' 94 318iS også... og har aldri i mitt liv sett noen e36 med mindre avstand mellom boltene til klaven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå