Gå til innhold

2000 BMW 320D, E46. Selges / Byttes?

phub
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 2000 mod BMW 320D jeg vurderer å selge, da jeg heller har lyst på coupe (E36 eller E46)..

Selges helst, men kan evt ta bytteforslag og.

qal1rpvylh90gjuqxyq6.jpg

18" BBS Sommerfelger.

qpb3yhwtwd95y3og9h06.jpg

Front m/ Angel Eyes ringer.

z5fvjg32ptg56ssrgzap.jpg

Med gamle 19" Felgene.

Bilen har gått 205.000km nå, og er veldig tight og fin å kjøre.

Fikk EU-Godkjent den i Januar 2010.

Så denne er godkjent til 2012.

Forrige eier senket denne 35mm, men godkjente det ikke. Så da var jeg selv inne på biltilsynet og fikk godkjent senkinga før EU-Godkjenningen.

Senkesettet er av merke koni, og er justerbart (bare i stivhet tror jeg).

Av utstyr har bilen: Xenonlys, midtarmlene, skinnratt, multifunksjonsratt, el.speiler, el. vinduer foran, sportsseter, interiør i delskinn, cdspiller, abs, antispinn, servostyring, harmann kardon høyttalere, Metallic lakk, Klima-annlegg, Airbag, sideairbager, kjørecomputer, cruisecontrol, kurve / tåkelys.

18" BBS Sommerfelger, med OK dekk.

15" Orginale BMW Alu vinterfelger, med BRA dekk.

Bilen er meget pen, til en 10 år gammel bil å være.. Men det er noen SMÅ kosmetiske ting.. Litt steinsprut, noe lakk som har flasset (rust?).. Har selv fått byttet en dyse, da det lå en feilmelding på denne. Ligger også en feilmelding på Airbag, førersiden.

I helhet en veldig fin, og god bil. Driftsikker og billig i drift.. Utrolig snill på drivstoff-forbruk!

Bilder kommer etterhvert.

"Edit", legger ut de bildene jeg hadde tilgjengelig nå, også oppdatert utstyrslisten ettersom jeg hadde glemt noen ting når jeg først postet denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Hei! Int i og bytte bilen din i en MEGET strøken 99 mod 520ia? Bilen er ny i Norge, og har kun 1 eier før meg. Absolutt alle servicer er fulgt fram til dags dato, og det er kvittering på alt som er gjort med bilen.

Bilen er gått 199000km, og er utrolig strøken. Ingen feil eller mangler, ingern riper eller bilker. Helt rustfri.

Bilen har så og si alt av utstyr:

*Helskinn

*Automat(Steptronic)

*Dobbel clima

*Regnsensor

*Ryggesenor

*Varmeseter

*Varme i rattet

*Avtagbart hengerfeste

*Intregerte barneseter bak

*Xenon

*Største høytalerpakken

*Org Telefon

*Største kjørecomputeren

*+++

Bilen har 18" Org bmw sommerhjul med gode dekk, og 15" Org bmw vinterhjul, med helt nye Hakkapilita dekk.

Bilen må sees og prøves!

Sender gjerne masse bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...