hardrocxsludge Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 Heisann, skulle hatt et nytt bremserør på venstre side foran fra ABSpumpe og ut til siste skjøten før slangen går inn i caliperen ! for å gjøre det enkelt å greit tenkte jeg bare bestille fra gs for da er det jo ferdigbøyd og trenger ikke tenke mer på det men har ventet ei god stønn å ser ikke ut til at det skjer noe på den fronten . Lurer derfor på om det er noe andre steder som er greie å handle rør fra ? Spiller ingen rolle om det er ferdigbøyd eller ei, bare jeg får tak i et så fort som fy så bremsene blir i orden ! Takk, mvh Joakim
Lars89 Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 Meca, Bilxtra, mekonomen osv har bremserør med nipler i div lengder
hardrocxsludge Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 Meca, Bilxtra, mekonomen osv har bremserør med nipler i div lengder Må prøve å finne ut ca lengde da ? har bremsrør fra en høyrestyrt bil , abs pumpen sitter jo på samme sted men er selvfølgelig større gjenger på akkurat det røret ! men da er alternativet å ta av det røret å finne ut en ca lengde så hive meg i bilen å få kjøpt et ! Regnet med mekonomen i bunn å grunn . Takk for raskt svar Mvh Joakim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå