espulus Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Huff, når skal jeg lære? Tror jeg får dryge salget litt enda^^ Nettopp vært på GS en tur, og da forsvinner jo noen lapper ganske fort ^^ Ble felger + div Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Så bilen blir ikke solgt? Er meget intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Det kan jo alltids hende at jeg selger hvis noen kommer med et bruktbart bud Angående denne mailen jeg skulle sende til deg.. Jeg har ikke hatt tid eller mulighet enda, men er sykmeldt nå, så skal prøve å få ordnet det i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Det er flott.. Gjerne litt mer info om bilen ol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 Regner med jeg får tid i dag/kveld, da jeg mistet førerkortet i går :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Hæ?? Jævli surt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2010 Mm, veldig surt Kjørte 118 i 80-sonen, og da var det gjort Men har meg selv å takk, så takk for det! Litt kjedelig når jeg har kjøpt felger osv til i sommer.. Når jeg får lappen igjen, er det vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myhulm Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Er bilen fortsatt tilsalgs? Har du noe nr som eg kan nå deg på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtrboy91 Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 solgt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Bilen er ikke solgt! Og jeg har bestemt meg for at det forblir slik ^^ Klarer ikke selge den enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå