Bmweee Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 Har da en 2.5 24v fra e34 stående til salgs. Motor er komplett så å si, mangler termostat og termostathus.. Er med girkasse. Km stand 300. God motor ved turbobygg visst man skal renovere motor uansett ikkje vanos. Kjørt med i bil helt fram til ifjor høst 09 da bilen ble vinterparkert. Er hull i o-ringer på toppdekselpakning så 3 coiler har olje nede me tennpluggen. Kom med bud.. Står i sogn og fjordane.
Bmweee Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 Da er vi begynt å nærme oss ganske greit.. Noterte budet eg du;) Kommer fra?
handy Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Da er vi begynt å nærme oss ganske greit.. Noterte budet eg du;)Kommer fra? ok. Bor ca 7 mil sør for trondheim. Hvor i sogn og fjordane er det du holder til da?
Bmweee Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 Svelgen heter plassen, ca 5 tima fra otta om eg ikkje er helt på viddene..
Bmweee Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 Oki, litt lavt i forhold til andre bud.. Men..selges til første mann med penger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå