Asterix Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Har du bakfanger og/eller frontfanger? Pris og bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 tankmålere? de to i tanken.sedan 98 523 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Bakfanger finnes Dårlig med tankmålere dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Høyre for og bakdør? Interessert i bilder av skader, riper, rust etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Du har fått bilder på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Sorry, så ikke at du hadde spurt etter det før :/Sitter det i motorrom? Ja det er i motorrom, når du står foran bilen og ser under panseret så er det helt oppe i venstre hjørne Har du også slave sylinder (clutch) sitter på girkassen. Pris på begge deler. Mvh Morten Venter enda på svar...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Sorry, så ikke at du hadde spurt etter det før :/Sitter det i motorrom? Ja det er i motorrom, når du står foran bilen og ser under panseret så er det helt oppe i venstre hjørne Har du også slave sylinder (clutch) sitter på girkassen. Pris på begge deler. Mvh Morten Venter enda på svar...... Beklager.., trodde du hadde skaffet. Så du snakket med en i en annen tråd her Ingen ting fra motorrommet skal selges enda.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 ok, ja jeg snakka med en annen også, men dårlig med svar dr og.. trenger både høyre og venstre side av di luft inntakene vist du vil selge mg dem holder du av alt i motorrommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs13 Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 har du panser? evt. pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 har du panser? evt. pris? Nei.. Lista i første innlegget her er oppdatert nå Ta en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oakland Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 PDC en hvor mye får jeg den for.? Er de komplett 4 stk, eller er de en erstatningssensor. Ene min virker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Har du lykter? evt. type? Sjekk signaturen min, så ser du hva jeg er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rellik Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 du har vel ikke m5 speil ? Å hvilke lister har d innvendig i bilen? (Tre,svarte,aluminium osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Har du lykter? evt. type? Sjekk signaturen min, så ser du hva jeg er ute etter. Dessverre dårlig med frontlykter. Uansett så er bilen deler kommer fra pre face :/ du har vel ikke m5 speil ? Å hvilke lister har d innvendig i bilen? (Tre,svarte,aluminium osv) Nei.. Her er det som i skogen vet du.. tre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå