Gå til innhold

bmw e46 coupe, nye dempere og trenger tips av valg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg må som overskriften sier altså bytte ut demperene på e46 coupe`en min. Tenkte derfor jeg skulle høre hva dere ville kjøpt:) står 18 toms på og skal 19 på. kunne godt hatt et senkesett med justerbar høyde:) og må være godkjent;)

Skrevet

Jeg har koni 8741-1390L&R/8040-1271 med K&N 29485 1.4" front, 0.75" rear fjærer. Storfornøyd! Koni demperne er justerbare i stivheten bare da, ikke høyde. Mulig det er litt andre produktnummere til coupe da. Jeg har sedan.

Skrevet

Jeg kjører gule koni dempere med justerbar hardhet og eibach fjører. Stor fornøyd, coupe'n har aldri vært bedre å kjøre....

Justerbart er en ting som er tøft og ha i begynnelsen for de fleste, men man velger som regel bort dette fort om man ikke skal kjøre maks senk eller fokusere på banekjøring. Jeg byttet bort justerbart på min da det bare var i "veien"...

Skrevet
Jeg kjører gule koni dempere med justerbar hardhet på eibach fjører. Stor fornøyd, coupe'n har aldri vært bedre å kjøre....

Hvor fikk du kjøpt disse?:)

Takker for alle svar.

Skrevet
Jeg kjører gule koni dempere med justerbar hardhet på eibach fjører. Stor fornøyd, coupe'n har aldri vært bedre å kjøre....

Hvor fikk du kjøpt disse?:)

Takker for alle svar.

Vet ikke hvor det er kjøpt, da jeg handlet igjennom en kamerat, men det burde være mange her på forumet som kan gi ett svar på dette. Gs har jo bilstein dempere, som er ett like godt alternativ....

Edit: Hørt rykter om at disse skaffer koni dempere til bmw...

http://www.simco.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...