pedro Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Hjelp! Noen der ute som kan rette ut bulkene på mitt B3 grenrør Har to bulker på grenrøret mitt på 4cylinderen. To litt skarpe bulker etter sammenstøt med motorfestet. Rett over der røret svinger opp til innsuget og de er ikke lett å komme til fra innsiden. NOEN SOM KAN HJELPE MEG Å RETTE EV BYTTE DET BULKEDE RØRET Jeg har ikke penger til nytt da dette er et rør med pris på over 14.000. Prøvd alt fra Svendsen eksos til sveiseverksteder. Kan legge ut bilder av bulken senere eller sende det på MMS. BLIR MEGET takknemlig for hjelp og tips her
SSM Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Sveise på en bolt og varme røret mens man trekker det ut med et slag verktøy. En sånn ronke sak...
AutoMartin Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Larsen-Racing skrev: Sveise på en bolt og varme røret mens man trekker det ut med et slag verktøy. En sånn ronke sak... ronke sak........
ehrnst Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 heter jo det. evnt borre hull å bruke "grisepikk" sveise igjen etterpå
pedro Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Skrevet Juni 5, 2010 Ett karosserifirma på Bekkestua ved Furubakken bil kan dra ut bulken, men det kostet endel. Par lapper! Prøver litt videre på dette for å se om noen kan ta det rimeligere.
JulianS Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 sveis på noe du kan feste til en ronker ja napp till skikkelig så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå