bmw520!! Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Hei,har lenge vært på utkikk etter bmw 520 e 39 med manuell kasse,har vært å sett på en del men er ikke sikker på hva jeg skal se etter...er dette skuddsikre biler eller er det en del ting man bør kikke etter når man ser på bilene? vet blandt annet at rust på bagasjelokk er et problem. takker på forhånd for svar:)
huldra66 Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Hei Vanskelig spørsmål egentlig Men Rust kan være ett problem , men dette er synlig sjekk bakluke, panser fremme , dører under, alle falser. Foringer disse slites og må skiftes på sikt så viss du finner en som allerede har dette byttet så slipper du kansje og tenke på dette på en stund,dette er slitedeler og E39 har mange av dem. Foringer er også mange ganger vanskelig og sjekke selv. Den elektriske vifta som sitter foran radiatoren virker sansynligvis ikke ( jeg har tre stykker der alle er defekt ) denne er til AC kjøling og går utover effekten på AC, AC virker uten denne vifta men ikke like godt. Ny koster ca 3000 tror jeg ( motstandene som ryker koster ca 500 ) Denne vifts SKAL starte når AC slåes på. Kan ivertfall være en prutnings grunn Det er mitt bidrag i dag Hilsen Terje
painkiller Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 ABS følere og styreenheten til ABS + det som er nevnt ovenfor. Ellers veldig bra bil. En kollega har en 96mod 520i, ruslet 580 000km. Kun byttet slitedeler og service hver 15 000km. Begynt å bruke litt olje nå i det siste, men er ikke rare forbruket. Har man gjevnlig service og holder turtallet lavt til motor er driftsvarm tror jeg 6erene til BMW varer leeeengeeee!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå