mspec Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Jeg har kjøpt nye felger,så har jeg hørt at de bør vokses før bruk..er det en spesiell voks til felger eller kan jeg bruke meguiars voksen til bilen min på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Det går fint å bruke vanlig voks på felgene, men for best og mest holdbart resultat anbefales det å bruke en felgvoks. Swissvax autobahn er vel det ypperste av voks beregnet for felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 uffda,dn var ikke akkurat billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Vil ikke si at en boks for 230ish kr (som varer en god stund) er så dyrt for å bevare finish, glans, beskyttelse og gjør felgene til en drøm og vaske etterpå men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Ville absolutt valgt Swissvax Autobahn, med en prevoks behandling med Cleaner Fluid Regular her. Etter en slik behandling, vil felgene være lette å holde rene, samt god holdbarhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 fant den kun til 289kr i farten..jeg synes det var dyrt pga jeg trudde jeg var ferdig med å handle bilpleieprodukter for i år venter en pakke fra utlandet as we speak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Boksen med Autobahn koster litt ja, men holdbarheten er ganske så grei, og det letter arbeidet med renholdet av felgene betraktelig. Absolutt å anbefale Den er forresten ekstrem sparsommelig i bruk, så en slik krukke på 50ml holder LENGE! Har brukt min til en god del sett felger nå, og det er fremdeles mye mye igjen. Brukes ikke opp med det første nei... Eventuelt kan jeg også gå god for Chemical Guys sin Wheel Guard. Er effektiv i bruk den også, men prisen er ikke så ulik den til Autobahn. CG sin er mye større riktignok, men syntes jeg brukte mer produkt også når jeg brukte den i forhold til SV. Og lukten til SV Autobahn er jo grunn nok i seg selv til å kjøpe den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2010 javell javell,men da ser det ut som at det blir Autobahn på felgene da takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Meguiars NXT Generation Metal polysh: Renser, polerer og beskytter alle felger, krom luftinntak, eksosrør av rustfritt stål og ventildeksler. Gir en flott finish også på aluminium, sølv, kobber, messing og alle andre blanke overfl ater. Meguiar’s MDAT-teknologi fjerner skånsomt oksidasjon, anløpning og rust raskere uten vanlige tøffe slipemidler. Anti-korrosjonsmiddel gir holdbarhet og beskyttelse. Varenr: 911062 150 ml kr 175,- ANBEFALES:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Denne fra meguiars er vel for å bruke på flater som ikke er lakkert for å få frem glansen i stålet. Dette er et bra produkt på høyglanspolerte kanter uten klarlakk, men det må fortsatt behandles med voks etterpå for å få den ønskede effekten og holdbarheten som det var spurt om her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2010 dette er felgene som skal vokses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå