Evenol Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Hei, EDIT: Har nå funnet ut at min ikke går rundt av seg selv. Men den starter å gå når jeg gir den et lite dytt. Har prøvd å smørt den opp uten å ta den ut, men gjenstår fortsatt litt for at den skal klare å gå rundt av seg selv. Noen som har vært borti det samme? Er dette et tegn på at vifta begynner å ta kvelden? Har lite lyst til å bytte en som nesten fungerer, siden prisen var rundt 2500,- kroner for komplett ny. Mvh EOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 på mine e36'er gikk viften med en gang jeg trykte på ac knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 jeg har klima, men hvilken vifte mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 tror han mener den helt i fronten. Er 2 vifter når man har klima. En på fremsiden og en på baksiden av radiator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2010 Takk for svar. Jeg mener den i fronten, klimavifta. Denne går ikke rundt av seg selv, men den starter å gå når jeg gir den et lite dytt. Har prøvd å smørt den opp uten å ta den ut, men gjenstår fortsatt litt for at den skal klare å gå rundt av seg selv. Noen som har vært borti det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå