rune.sivertsen Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 HJELP. jeg har skullet bytte pakningene i Vanos i dag. men så er det to skruer som holder vanos som er venstreskrudd. selfølgelig tok jeg å skrudde av hodet på disse. men om noen har bytten disse pakningene i vanos eller vanos i seg selv. kan det hende at noen har noen til overs av disse skruene? det er de T30 6mm skruene det er snakk om. MÅ ha bilen i orden før torsdag da jeg skal på sommertreff på ACR. om det er noen som kan ha disse skruene, kan de kontakte meg på 957 69 323, eller skrive meg en pm her i tråden!!
Wolfeh Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 Bestill på GS i dag og du vil mest sannsynlig ha den før torsdag. Smart hvis du bruker ekspress pakke i tillegg
rune.sivertsen Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Skrevet Juni 5, 2010 skal høre med gs. men det er jo mange dager til.,.
Richie85 Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 Hva med en lokal maskinvareforetning? Kan vel godt tenkes at de har noe som brukes..? eller så rekker du gs fint før torsdag
rune.sivertsen Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Skrevet Juni 5, 2010 hvis dem har er det ingen problem;)
rune.sivertsen Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Skrevet Juni 7, 2010 GS selger ikke løse deler til vanos.
///Naitsirk Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Haha..jeg gjorde akkurat det samme XD Bestill på bmw
wabby Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Hør med Bavaria direkte, og hent der. De har sikkert noe slikt.
rune.sivertsen Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Skrevet Juni 7, 2010 Takker Morgan. han fikset det til meg:D så når blir det ACR...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå