jonr Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Har et problem, idag etter jeg vasket bilen låser den seg ikke opp, den låser fint igjen med bmw merket (låse knappen) men når jeg trykker på den øverste knappen for å låse opp dørene vil den ikke, den skrur bare på kupe lyset, hvis jeg holder inne bmw merket åpner den vinduene, og hvis jeg holder inne låse opp knappen lukker den de (eller motsatt) så virker som kontrollen er iorden men at det er noe med låsene. noen som har noen ideer? btw er en 2003 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Mulig dette... http://www.bmwgm5.com/ Men det skjedde akkurat etter du hadde vaska bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2010 hadde den inne et sted der de vaska bilen for hånd, de var aldri inni bilen, nøklen sto i, jeg satt meg i bilen, starta og alt var fint, kjørte dit jeg skulle, parkerte og låste, når jeg kom ut igjen låste den ikke opp coupelyset slår seg på og hører noe surring et eller annet sted, får låst opp med nøklen, men er altså ingen av dørene som låser seg opp automatisk (skulle tro at om for eks motoren har kutta ut burde vel værtfall den enne døra åpne?) prøvde å pare nøklene pånytt nå fra en side jeg fant men det hjalp ikke. møkk as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 leste siden din lars, å rart om det der skulle skje sånn helt plutselig ute noen forvarsel, den modulen ligger jo inni bilen så, argh, så jævlig typisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå