Azeton Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Er det brems på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 Tror ikke det. Har ikke prøvd å clutche løs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Nøyaktig hvor befinner du deg? Altså hvor i romerike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hotimport Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 kan gi deg 5lapper for bilen hvis motor å gir er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Nøyaktig hvor befinner du deg? Altså hvor i romerike? Eidsvoll/Råholt. Bilen kan sees i neste uke. Selges til første mann med penger. Regner meg jeg er hjemme fra onsdag i neste uke. Kommer meg visst ikke fra Tromsø med det første grunnet jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Kan bringes til Troms i neste uke viss noen ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Trodde vi hadde avtalt noe her jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Trodde vi hadde avtalt noe her jeg? Trodde vi bare hadde avtalt ett bud? Har du nr: 9932****? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Det stemmer tonyku.. Var vel slik at jeg bare ventet på at du skulle komme deg hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Det stemmer tonyku.. Var vel slik at jeg bare ventet på at du skulle komme deg hjem? Aha nå husker jeg. Har så mange ukjente nr fra folk som har sendt sms på telefon.Sender en meld til deg utpå dagen, skal på 14 timers vakt inatt uten dekning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Når er det du er her nede igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Når er det du er her nede igjen? Sjefen sa jeg kunne reise søndag eller mandag avhengig av båten osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Ja, men vi får snakkes da Jeg mener også at jeg har hilst på deg før? har du noen gang kjørt en sølv E34 sedan i jessheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Ja det stemmer det Savner den bilen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Da er flybilett bestillt å jeg er i Eidsvoll fra mandags natt til onsdags kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå