Olav Otterlei Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Jeg sier av med leppe og skjørt, så senke 10cm foran og 5cm bak.. . x2! Juksesenk er ikke kult! Om Brock felgene er 16" så hadde jeg ikke byttet dem ut i 17" MYE grommere med 16" og heftig senk Juksesenk? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Den blå der blei kjøpt fra Drammen ikkesant ? Den er vel godkjent med bur ol. vis jeg ikke tar feil. Stemmer det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Var det denne jeg så sto på biltilsynet i Kristiansund sist fredag? Njaa..kanskje? Kan sikkert stemme det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Jeg sier av med leppe og skjørt, så senke 10cm foran og 5cm bak.. . x2! Juksesenk er ikke kult! Om Brock felgene er 16" så hadde jeg ikke byttet dem ut i 17" MYE grommere med 16" og heftig senk Får ikke brukt den utpå her hvis jeg senker den mer Lite med flate asfaltveier utpå her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Meget pen bil. Rød E30 blir aldri feil Hvilke sideskjørt er det? Takktakk SRS-skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå