eilifk Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 12.ooo ,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilifk Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 stiv pris da, byr 8k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilifk Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 er nok ikke d, nypris på disse er 4o.ooo ,- og det er nye dekk på dem til 44oo,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 men hvem gidder egentlig og kjøpe kantkjørte felger ? Kjøper jo nye felger for og få fine felger. Men helt klart, ser bra ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Vet du hvilke felger dette er atlis? Dette er kvalitet, 12k er billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 stiv pris da, byr 8k Amatør, er du så fisefin på det, så kjøp en ytterring fra Claus for en billig penge og bytt. Så har du strøkne RÅE felger til 13000.. Dette er IKKE dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilifk Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 oja beklager så mye. haha jeg hadde ikke gitt 12k for de felgene der om det så hadde smelt i helvete.. Det er min MENING. Og vis du får en yttering fra claus ink frakt til norge for 1000kronerokei. ring meg og si hva du gjorde:p Men budet mitt står er ikke mer og krangle om gutter, felgene er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 nice hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 oja beklager så mye. haha jeg hadde ikke gitt 12k for de felgene der om det så hadde smelt i helvete.. Det er min MENING. Og vis du får en yttering fra claus ink frakt til norge for 1000kronerokei. ring meg og si hva du gjorde:p Men budet mitt står Ja du vet virkelig hva du snakker om... pff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 er det jævlig vanskelig og forstå at det er smak og behag eller? Og om jeg bydde 8 eller 120k er jo samma faen er jo min sak. Så nå sier vi takk til deg. hehe, og jeg som trodde volvo var til for og fjerne rasshøl fra veien. Men du kjører jo bmw.. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg