janerik171187 Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 lurte på hvor mye en org 325 clutch tåler mest pga jeg diskuterer med en på msn, men greit å vite om det er no vits å bytte til grover clutch på e30turbo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 det er vits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MotorViagra Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 lurte på hvor mye en org 325 clutch tålermest pga jeg diskuterer med en på msn, men greit å vite om det er no vits å bytte til grover clutch på e30turbo'n Kommer veldig an på hvor slitt lamellen er, og hvor bra spenn det er i orginal trykkplata de. Som regel kan den klare 250hk, kansje litt mere og. Men skal ikke mye herjing til før den ryker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 jeg brukte min orginal m535i clutch med 1,5 bar i ladetrykk på min 535.. og dne holdt. men jeg hadde nok lett klart å rive den i filler om jeg ville.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 hvor kjipt er det ikke å ha den orginale på som har x antall km på nakken for å så måtte bytte til noe kraftigere etter en måned? bytt clutchen nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MotorViagra Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 hvor kjipt er det ikke å ha den orginale på som har x antall km på nakken for å så måtte bytte til noe kraftigere etter en måned? bytt clutchen nu +1 Er ikke noe vits å lage mere problemer enn nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 hvor kjipt er det ikke å ha den orginale på som har x antall km på nakken for å så måtte bytte til noe kraftigere etter en måned? bytt clutchen nu regna med å måtte bytte var mest for å ha noe å vise til en jeg snakker med på msn om hvor mye den tåler noen tips til billig grei clutch? gjerne sinter, men gjerne litt mer normal clutch og. så har jeg litt å velge i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MotorViagra Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Kan jo bruke orginal lamell og sachs 618 trykkplate. Holder en stund det Vi har både trykkplater og clutch lameller (lameller kun sinter) http://www.motorviagra.no/index.php?opt ... &TreeId=50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå