j_b Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 den er fin og rå på første øyekast! etter å se nøye på den, så er den fin ja. den er ikke stygg, men alle har sine mening. flappen er hate it or love it. det er jo 50/50 der så.... skal du slenge ut bilder av bilen din snart eller markus e30??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Har ikke funnet en jeg har lyst på enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Har ikke funnet en jeg har lyst på enda Som er til salgs vel og merke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Pen den der ja, men du får det til å høres ut som det er din bil... Forøvrig så er den jo nesten lik min :S Angående flappen så er den OVERKILL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Vis du mener meg, så var ikke det meningen. Syns den bare var fin og ja flappen blir bare større og større jo mer jeg ser den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 fydda: Stramvaier har sånn på sin bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Ot sikkert men hvor får man kjøpt slik mongo stor flapp? Jeg vil ha slik på min.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Ot sikkert men hvor får man kjøpt slik mongo stor flapp? Jeg vil ha slik på min.!! Mener den blir kalt 'Gurney Flap' normalt 8" høy og 3veis justerbar. Men hvor man får tak i vet jeg ikke..Er mye dtm replicaer ute på markedet både i carbon og vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 s14motorsport.de har den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Mente trådstarter Marius. De bildene over her så har jo nesten alle den vanlige flappen i posisjon 3 nürburgring. Den som er på bilen i første post er ENDA større igjen. Og jeg har slik flap selv som står i posisjon 2 normale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 De bildene over her så har jo nesten alle den vanlige flappen i posisjon 3 nürburgring. Alle bilene over her har den store flappen. Det er kun den HS-registrerte bilen på siste bilde som har vanlig flapp i N-ring innstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Ah, ser det nå! Var inne på nettet på telefonen i går så er ikke altid så enkelt å se. Med flappen i N-ring stilling så har man ca 40kg marktrykk på hekken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 nytt bilde av Johan sin: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Ot sikkert men hvor får man kjøpt slik mongo stor flapp? Jeg vil ha slik på min.!! du bør vel ha sånn på bilen din?? er vel ganske høye hastigheter nå og da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå